Terug

Problemen met product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: VANDEN BORRE

13/05/2024

BesteWij hebben op 19 april 2024 een volautomatisch espressomachine van krups gekocht bij Vanden Borre in Beringen. We hebben uitleg gevraagd over de machine en deze uitleg is achteraf volledig fout meegedeeld en ze hebben ons dat vandaag ook vermeld dat de info fout was. We zijn vandaag terug in de winkel geweest en de verkoper was echt onbeschoft. Klantvriendelijk dikke 0! We hebben meegedeeld dat ik naar Testaankoop zou stappen en hij dreigde ermee dat beter niet te doen. Nu gaat het over het feit dat het een moederdagcadeau was en de verkoopster heeft ons gezegd dat het geen enkel probleem was als we het toen al kochten. Het is in de verpakking gebleven tot 13/05. Vandaag 14/05 uit de verpakking gehaald en mama zag dus dat dit geen automatisch koffiemachine is zoals de uitleg aan ons gegeven was. Dan maar naar de winkel gereden en hier zeggen ze dat het product ouder is dan 2 weken en gebruikt is en dus niks doen voor ons. Dit is dus pure schande. Ik sprak hun aan over de verkoop en nu ontkennen ze alles. Ik zou graag een terugbetaling willen ofwel een tegoedbon voor een andere machine en graag ook vriendelijk personeel in de winkel.Groetjes Lindsey


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform