Terug

problemen met premie zonnepanelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: H&S Power Solutions

12/10/2023

Beste, mijn vriendin Martina Mertens op wiens naam de factuur staat en ik bestelden bij jullie zonnepanelen. Jullie moesten de nodige documenten doorsturen om de premie van de zonnepanelen te ontvangen, we hebben meermaals getelefoneerd dat de documenten nog niet aangekomen waren en we hebben daar ook een mail voor verstuurd. We krijgen nu een melding van fluvius dat we de premie van 1500 euro niet krijgen omdat jullie de documenten te laat hebben ingediend bij hen. Omdat de zonnepaneleninstallatie laattijdig werd aangemeld door jullie moeten we ook een administratieve kost betalen van 110 euro plus indexatie op dit bedrag. We eisen het bedrag van 1500 euro en de administratieve kost van 110 euro plus index terug van jullie omdat jullie verantwoordelijk zijn voor het niet tijdig indienen van de documenten bij fluvius.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform