Terug

problemen met Play

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Telenet

26/04/2018

Sinds 3 dagen krijg ik foutmeldingen in mijn tv-theek.Krijg steeds de foutmelding VSTP 3001....Ik heb eergisteren telefonisch contact opgenomen. Het probleem was blijkbaar gekend, maar ze konden mij niet zeggen wanneer het opgelost zou zijn.Krijgen wij hier een vergoeding/korting voor? Wij betalen hier tenslotte voor om dit te kunnen bekijken.Groetjes,Cindy Van GestelEen trouwe jarenlange Telenetklant.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform