Terug

problemen met plaatsing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

12/04/2023

Beste, Wij hebben een keuken van keukens de abdij. Op 30 november 2022 werd die gedeeltelijk geplaats al was alles voorhanden voor de volledige plaatsing. Wij moesten wel de keuken volledig betalen voor levering, 25818,53 euro( zie factuur) anders werd er gedreigd om niet te leveren enz. Nu, we zijn 12 april, is onze keuken nog steeds niet af. Stukken ontbreken of zijn stuk of verkeerd gemaakt. Er wordt dan nog eens weken gewacht om te bestellen. En als er dan tocht eens iemand ter plaatse komt dan hebben ze een stuk bij om dan weer eens alles uit te stellen, weken en weken, alles wordt op de lange baan geschoven We bellen bijna iedere dag en worden steeds met een kluitje in het riet gestuurd. Altijd beloven ze vanalles en er komt gewoon niets van.Bijgevolg hebben wij al de aannemers die nog moeten komen om de keuken af te werken, zoals schilder en gyprocwerker, moeten verzetten tot nu al 4 keer wat ons een boete opleverde en men wil ons niet meer inplannen.Wij zijn het hartsgrondig beu. De keuken is volledig betaald en wij willen dat die afgewerkt wordt.Voor ons is keukens de abdij een nachtmerie nabij.Graag Uw hulp in deze.

Berichten (1)

KEUKENS DE ABDIJ

Naar: A. D.

12/04/2023

Beste Er is een afspraak gemaakt voor 25/04/2023 .Klant telefonisch gecontacteerd maar niet bereikbaar , voicemail achtergelaten .Met vriendelijke groeten,Jerica Planning na-serviceJerica@keukensdeabdij.be054 34 19 98--WebsiteInstagramFacebookPinterest


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform