Terug

Problemen met plaatsing van onze keuken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

21/04/2023

Beste,Op 12 april deden wij al een klacht i.v.m. de afwerking van onze keuken. Keukens de Abdij gaf dan toch een datum, 25 april, maar de keuken wordt weer niet afgewerkt. Het meest noodzakelijke stuk wordt achtergehouden zodat wij niet verder kunnen. Dit duurt nu al 5 maanden. Ze komen dan een plint plaatsen maar doen dan weer iets anders stuk. Of een kast zonder meer. Ze houden ons gewoon aan het lijntje. Vriendelijkheid is hen vreemd. Op 25 april wordt alles zogenaamd geplaatst zonder een noodzakelijk passtuk. De keuken is volledig betaald wat al niet wettelijk is. Dan bieden ze ons compensatie aan in de vorm van kookpotten of een snijplank. Daar zitten onze kasten al van vol. Een financielle compensatie lijkt ons meer gepast . Maar eerst het passtuk dat men naar ons gevoel achterhoud. Graag nog eens Uw hulp.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform