Terug

problemen met pelletkachel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Marco Service bvba

21/08/2023

Problemen pellet kachel.Geachte,Het is weeral geleden van jullie laatste interventie op 8 mei 2023, die helaas niets heeft opgeleverd, dat er mij beloofd was dat er uiteindelijk, zoals in jullie folder vermeld:” bij eventuele problemen er steeds professioneel opgeleid personeel ter beschikking staat” er dus professionele hulp zal komen.Wij moeten nochtans vaststellen dat niettegenstaande onze herhaaldelijke vraag om hulp omdat het toestel niet doet waarvoor we het kochten, namelijk de naastliggende ruimleefruimte op amper vier meter afstand via kanalisatie opwarmen, er nog altijd niet de minste verbetering is waar te nemen.Ondanks alle goede wil van de werkmannen die uiteindelijk ter plaatse zijn geweest op onze herhaalde noodkreten kunnen wij enkel vaststellen dat:1. De kachel niet doet waarvoor wij ze hebben aangekocht.2. De afstandsbediening nog altijd niet functioneert. Dat hebben jullie werkmannen de laatste maal ook proefondervindelijk kunnen vaststellen.3. De beschadigingen aan de kacheldeur en wanden, veroorzaakt door het vergeten wegnemen van een handschoen door één van jullie werklui, nog altijd niet hersteld is.4. Wij na herhaald vragen onzentwege nog altijd niet weten of de 10 jarige garantieverlenging al gebeurd is. Dit ging de heer Marco Hoefnagels voor ons regelen.5. Het aartsmoeilijk blijkt voor jullie om op eigen initiatief te reageren op onze vragen en opmerkingen en contact met ons op te nemen ondanks stellige beloften van jullie werkmannen en telefoniste.6. Wij nog altijd wachten op het beloofde telefoontje van de “specialist” die dit probleem uiteindelijk zal komen oplossen.Er werd ons beloofd en verzekerd dat alles prima zou functioneren zoals het zou moeten en dit ten laatste begin september zonder fout want daarvoor staat “marcoservice” werd ons verzekerd.Het zal jullie dan ook niet verbazen dat wij zo goed als alle vertrouwen in jullie firma hebben verloren.Wij hebben zéér veel geduld gehad, wij hebben altijd vertrouwen blijven hebben, wij zijn altijd beleefd en vriendelijk gebleven omdat wij dachten dat jullie wisten waarmee jullie bezig waren. Maar blijkbaar hebben wij ditmaal de totaal verkeerde indruk opgedaan en daarmee helaas ook de verkeerde keuze van firma gemaakt.Onze vraag is dan ook wat Marco Hoefnagels voor ons nog kan betekenen? M.a.w. welke stappen gaan jullie in het kort nog nemen teneinde jullie beloften waar te maken en alle problemen op te lossen?Wij verwachten dan ook zéér spoedig een, liefst positieve, reactie van jullie zodat wij geen verdere stappen hoeven te ondernemen.Met vriendelijke groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform