Op 20 augustus heb ik naar aanleiding van het overlijden van mijn partner (klantnr. van JC) een aanvraag ingediend tot overname ingediend op naam van mezelf EN verzoek tot stopzetting van het GSM nummer van mijn partner. Een tijd nadien hebben we bevestiging gekregen dat de overzetting in orde was naar een nieuw klantennummer, helaas nog zonder stopzetting van het GSM nummer van mijn partner. Blijkbaar was ook niet alles in orde, aangezien de brief duidelijk vermeldde dat jullie ons zouden contacteren. Een maand later zonder bericht van jullie heb ik dan nog maar eens telefonisch contact opgenomen, na tussenin ook al een escalatie te laten aanmaken. Wederom zou alles in orde komen. Ondertussen blijven de facturen komen met het rekeningnummer van mijn partner (15 euro per maand) hoewel we al lang gevraagd hadden dit op te zeggen. Na dit laatste telefoongesprek ging men mij laten weten dat alles in orde gebracht zou worden - want het duurt nu toch wel lang.Week nadien hebben jullie mij gecontacteerd met de boodschap dat alles in orde was. Als ik vraag of het GSM-nummer van mijn partner is opgezegd, oeps nog niet. De dame in kwestie ging dit meteen in orde brengen. Begin oktober nogmaals gebeld omdat we ondertussen een brief gekregen hebben met daarin de gegevens om aan te loggen in MyProximus. Helaas dat lukt niet, want het klantennummer van mij blijkt niet te bestaan. Na een zeer onvriendelijk gesprek - de service van Proximus is ondermaats! - zijn er van alle aanpassingen gebeurd en 24 uur later zou MyProximus moeten werken. Helaas aangezien ik deze klacht stuur, nog steeds niet in orde. Positief, de dame in kwestie heeft eindelijk het nummer van mijn partner kunnen stopzetten - begin oktober.Facturen komen niet toe, details van de producten kan ik niet zien... laat staan aanpassingen doen.Graag volgende actie aub:- in orde brengen van MyProximus, zodat we alle producten en facturen kunnen zien- facturen zullen we betalen als alles werkt- graag terugbetaling van de kosten van het GSM nummer voor de maanden waarin jullie er niet in slagen om dit stop te zetten hoewel wel degelijk gevraagd door onsGraag ook schriftelijk bevestiging aubBovenstaande mail is gestuurd naar de klachtendienst van Proximus op datum van 9 oktober en ze hebben bevestiging van ontvangst gekregen met dossier nummer 49376262. Op vrijdag 29 oktober krijgen we een mail dat alles in orde zou zijn. Helaas ons optimisme was van korte duur. We kunnen aanloggen in MyProximus, maar we zien enkel het GSM-nummer en iets aanpassen lukt niet. De producten zoals tv en internet zien we niet verschijnen. Een factuur willen we heel graag betalen net zoals een domiciliëring instellen, echter als we naar het onderdeel facturen gaan zien, dan krijgen we een error. Maw, zolang jullie er niet in slagen ons in staat te stellen te betalen kunnen we ook niet betalen. Ik zie trouwens ook geen reactie op mijn vraag om het teveel betaalde bedrag - sinds de aanvraag tot stopzetting van het GSM nummer van JC - terug te storten?Gaan jullie er nog in slagen dit in orde te brengen of is het makkelijker dat we overstappen naar een andere provider? Dat lukt in principe op 2 dagen.Graag ook compensatie voor alle ongemak en slechte service van Proximus.