Terug

Problemen met overstap

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. E.

Naar: Telenet

02/06/2024

Beste, Op 06/03/24 ben ik overgestapt van Telenet naar Ornage voor TV, GSM abonnement en internet. Wij hebben onze Easy Swith ID doorgegeven aan Orange zodat ze ons abonnement konden overnemen. Nu beweert Telenet de overgang nooit aangekregen te hebben en bleef ons contract doorlopen bij hun. Orange melde mij dat de overgang wel goed verlopen was. Uiteindelijk heb ik dan zelf het contract opgezegd bij Telenet terwijl dit normaal voor ons gedaan moest worden. Nu heb ik nog een openstaand bedrag van 161.81 euro bij Telenet staan voor de periode dat ik al klant was bij Orange. Ik heb met beide partijen al meerdere keren contact opgenomen bij wie de fout nu ligt maar heb tot op heden van niemand een duidelijk antwoord gekregen. Ik heb mijn contract bij Orange, waarin duidelijk staat dat alles is doorgegeven aan Telenet qua overname ook al doorgestuurd naar Telenet, maar zij aanvaarden dit niet. Ook al staat het zwart op wit.Conclusie: Telenet verwacht dat ik betaal twerwijl ik hen kan bewijzen dat ik al reeds lange tijd geen klant meer ben bij hun.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform