Terug

PROBLEMEN MET OVERSTAP

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. S.

Naar: Eneco

27/04/2022

Omdat ik batterijen bij Opteco heb aangekocht, was ik verplicht vanaf 1 Januari variabel energie af te nemen bij Watz. Watz gaat op 20/12 echter failliet en op een niet correcte manier wordt ik geswitcht naar Mega. Ik heb daar op 05/01 aangetekend protest gedaan en men heeft me daar uiteindelijk op 25/01 per e-mail verzekerd dat er een Mystery Switch is gedaan waardoor ik terug bij Eneco zou zijn tot einde vast contract op 30/04. Op 26/01 contacteer ik Eneco om bevestiging te krijgen dat dit effectief gebeurt is. Standaard e-mail gekregen dat men mijn vraag zal beantwoorden. Verschillende malen terug gemaild om uiteindelijk op 24 maart(!) te lezen dat ze mystery switch procedure starten vanaf 1 maart (!). Terug gemaild dat ik dit niet accepteer en dat dit moet ingaan vanaf 1 januari. Eneco weigert en zegt dat ze dat niet kunnen (max. 29 dagen in het verleden volgens hen). Dus omwille van hun fout zit ik nu waarschijnlijk opgescheept met een variabel contract in januari en februari (bij wie???)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform