Terug

Problemen met overstap van proximus naar scarlet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Scarlet

06/09/2023

Ik heb op 10 juli de overstap aangevraagd bij scarlet vanproximus naar scarlet. Voor zowel gsm, tv en internet. Heb al wel 2 gsm abbonementen maar tv eninternet gingen ze half augustus komen aansluiten maar niemand gezien, toen meerdere telefoonsgedaan en toen bleek dat er eerst iemand van proximus moest langskomen om een nieuwe lijn teleggen. dit zou gebeurenop 4 september maar weer niemand gezien. Nogmaals meerdere telefoons gebeld ping pong ts scarlet enproximus en nu een nieuwe datum op 23 september maar dan ben ik op vakantie, dus dan zal hetweer al later zijn want eerder kunnen ze niet en ze hadden mij als ik gisteren belde beloofd om eentegemoetkoming te doen maar helaas dat lukte niet. Nu nogmaals een dossier of bon aangemaakten ze gaan mij contacteren, ben benieuwd. ik ben het echt beu. Dat ze ze snel mogelijk komen voor de installatie. Ikbetaal al 2 maanden bij proximus het dubbele van bij scarlet voor hetzelfde eigenlijk. Ze gingen mij1 maand compensatie geven, ik verwacht er eigenlijk twee, een snellere aansluiting en een beetjevriendelijkheid aan de telefoon voor sommige.

Berichten (3)

I. V.

Naar: Scarlet

25/09/2023

Kunnen jullie aub antwoorden

Scarlet

Naar: I. V.

27/09/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01870318-61 met als Scarlet referentie 50289250 in behandeling genomen.Er is een melding via de ombudsdienst voor telecommunicatie, zij zullen dit verder behandelen.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

I. V.

Naar: Scarlet

15/10/2023

BesteOndertussen zou er al vier keer iemand van Proximus langskomen maar helaas nog steeds niemand gezien. Nu zouden ze komen op 19/10. Hopelijk want indien het nu niet doorgaat dan ga ik mijn contract opzeggen en naar de concurrentie gaan. Ik eis ook een schadevergoeding voor elke maand dat ik meer heb moeten betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform