Terug

Problemen met overstap naar andere energieleverancier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: FLUVIUS

20/09/2023

Beste Sinds 23 juli probeer ik over te stappen van Mega naar energie.be. Dit lijkt niet te lukken wegens een ILC bericht met als datum 05-04-2022 voor mijn EAN-code. Dit is tot hier toe de enige uitleg die ik verkreeg via energie.be . Een werknemer bij jullie verzekerde me aan de telefoon dat het probleem zeker niet bij Fluvius ligt. Na een klacht bij Mega via dit zelfde platform krijg ik deze uitleg: Beste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat wij volop bezig zijn met dit dossier.We zijn in communicatie met de netbeheerder omdat zij het nodige nog moeten doen.Er blokkeert iets van hun naar ons in het systeem.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnIk wil graag dat er actie ondernomen wordt voor mijn probleem. Het is mijn recht om te kiezen aan wie ik mijn energiekosten betaal. Dit wordt nu reeds 2 maanden geblokkeert.Mvg

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: G. D.

03/10/2023

Dag meneer De Smet,Ik heb uw klacht goed ontvangen.Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.U heeft een contract bij Energie.be, en dit sinds 23/08/23.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform