Terug

Problemen met overstap naar andere energieleverancier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Mega

09/09/2023

Beste Sinds eind juli wens ik over te stappen van Mega naar Energie.be . Op 23/8 lukte mijn overstap voor gas, jammer genoeg niet voor elektriciteit. Na contact met Mega, Fluvius, Energie.be kreeg ik te horen dat Mega verantwoordelijk voor het faciliteren van mijn overstap. Er blijkt een probleem te zijn, maar niemand weet mij te vertellen wat het probleem precies is. Van Mega krijg ik alleen het antwoord dat de specialisten mijn zaak onderzoeken. Ik denk dat mijn rechten als burger geschonden worden wanneer ik niet kan veranderen van energieleverancier als ik dat wens. Ik eis actie van Mega om dit hoogste prioriteit te geven en mijn probleem op te lossen. Omdat dit niet lijkt te lukken via de gewone dienstverlening, schakel ik dan ook graag de hulp in van testaankoop.

Berichten (1)

Mega

Naar: G. D.

11/09/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 11 sep 2023 08:55 CESTBeste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat wij volop bezig zijn met dit dossier.We zijn in communicatie met de netbeheerder omdat zij het nodige nog moeten doen.Er blokkeert iets van hun naar ons in het systeem.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[W0GW5R-67LL2]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform