Terug

Problemen met overname

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Luminus

07/10/2023

Beste, er moest een overname gebeuren naar mijn oude huisbaas maar doordat mijn huisbaas de verkeerde ean nummers heeft ingevuld kunnen ze niets doen Zeggen ze. de meter standen kloppen wel. Ik heb de meterstanden toen ik er ging inwonen en wanneer ik vertrekte. Die nieuwe rekening die ik heb gekregen moet naar de huisbaas gestuurd worden want het is van de periode toen ik daar niet meer woonde ik ben daar al weg van 25/11/2022 dat ook te zien is op het overname document


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform