Terug

problemen met overname en overlijden klant

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: De Watergroep

21/03/2021

situatie :1.overname meter 06/09/2020 verzonden naar leverancier2.bevestiging contract op 29/01/20213.klant overleden op 25/12/20204. eerste factuur met standaardbedrag van 105.01€ op 02/02/2021probleem : 1.zie diverse briefwisseling tussen klant en leverancier die niet opgevolgd worden 2.foutieve facturatie en meterstand (verbruik van 61l/dag voor alleenstaande ?????oplossing : 1.facturatie op naam weduwe 2.kopie van overnamedocument van 06/09/2020 3.STOPPEN MET DREIGINGEN EN AANMANING


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform