Terug

Problemen met opzegging van fitness abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: NRG Fitness

18/01/2023

Beste nrg fitness te Kapellen, op 30 september 2022 hebben we een 1ste email gestuurd met opzegging van abonnement. Mail gekregen waar instond dat er pas na 1 jaar mag opgezegd worden en dit mocht via antwoord op jullie mail wat we al direct gedaan hebben. Dan krijgen we mail dat we ter plaatse moeten komen opzeggen! Vandaag langs geweest en te horen gekregen dat we in maart maar moeten terugkomen tijdens einde contract. Komt erop neer dat ongeacht een kwetsuur en niet meer kunnen gaan trainen, we toch een VOLLEDIG jaar moeten gaan betalen + de 1ste maand dat je gratis gegaan bent. Wat voor praktijken zijn dit? ELK abonnement is toch maandelijks opzegbaar of zie ik dat verkeerd? Graag reden opgeven waarom ik niet vroegtijdig kan opzeggen bij jullie?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform