Beste, Aangezien ik een nieuwe vriendin heb wou ik, na de duurtijd van mijn 1 jarig contract mijn abonnement voor parship opzeggen. Ik wist dat dit moeilijk was, en heb dus ruim op tijd, 3 maanden, voor het einde van het contract dit via de website gedaan. Dit is sowieso al moeilijk, ik heb heel lang moeten zoeken op de website om dit te kunnen doen. Drie maanden later is er echter ongevraagd toch geld van mijn rekening gestolen door Adyen NV het moederbedrijf van parship. Ik bij hen, en bij mijn bank geklaagd. De bank heeft onmiddelijk het mandaat van de domiciliëring geblokkeerd, en mijn geld terug gestort. Adyen NV heeft enkele dagen later een lager bedrag terug gestort. Omdat dit een ander bedrag was heb ik dit over het hoofd gezien. Dit bedrag is ondertussen echter wel terug gestort. Nu, een aantal maanden later wordt ik echter lastig gevallen door een incasso bureau uit Nederland. Het gaat om Call2collect.NL, met dossiernummer 17323773. Naar mijn weten moet ik volgens de Europese wetgeving een abonnement altijd kunnen opzeggen, en kan ik zeker ook een mandaat van een domiciliëring blokkeren. Het incassobureau beweert uiteraard van niet. Ben ik in mijn recht? Hoe kan ik dit oplossen? Ik ben door covid werkloos geworden en heb echt het budget niet om het te betalen, ook al gaat het om een klein bedrag.