Op 21/12/2019 kocht ik een nieuwe smartphone bij Vandenborre en werd er een verzekeringscontract via SFAM afgesloten na misleidende info vanuit Vandenborre (Dit wordt binnen de maand opgezegd en dan ontvang je een cashback van €30. Het kost je dan niets! werd mij verteld). De services wijzigen zonder mijn toestemming en ik wil dit contract annuleren. Ik verstuurde reeds enkele mails naar SFAM, klantenservice SFAM, Celside, klantenservice Celside. Ik trachtte ook verschillende keren te bellen maar krijg telkens opnieuw de melding dat ik later opnieuw moet proberen.Op 2 maanden hield men volgende bedragen af zonder mijn toestemming:01/03: contrat d'assurance: 24,99€01/03: services complementaires: 8,99€31/03: services complementaires: 8,99€03/04: contrat d'assurance: 24,99€11/04: Services complementaires: 8,99€19/04: Buy Back: 69,99€21/04: Services complementaires: 8,99€24/04: Buy back: 69,99€25/04: Pack essentiel: 15,99€28/04: Servcies complementaires: 8,99€28/04: Pack essentiel: 15,99€28/04: Buy back: 69,99€Sommige zaken werden meerdere keren van mijn rekening afgehouden. Hier heb ik niet voor getekend. Ik heb nooit toestemming gegeven hiervoor.Op 06/04/2023 kreeg ik een mail van noreply@celside.com dat er een nieuwe clausule geactiveerd werd (Buy Back). Vermits dit weeral met een nieuw e-mailadres is (ik heb voordien nooit contact gehad met Celside), kwam deze mail in mijn SPAM terecht.Ik wens dan ook met onmiddellijke ingang dat alles bij SFAM/Celside of hoe dit kluwen er ook uit ziet, stopt, mijn contract verbroken wordt en de bedragen van maart en april (€336,88) terug op mijn rekening gestort worden.