Terug

Problemen met opzeggen van abonnementen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. I.

Naar: one.com

06/08/2023

Beste, Op 11 mei 2021 heb ik een aangetekende brief gestuurd om mijn abonnementen op te zeggen van aboutretail.be en about-retail.com. Dit omdat ik al mijn log-in gegevens kwijt ben, daar mijn zelfstandige activiteit van About retail ! bvba niet meer bestaat, mijn mailbox via one.com niet meer gebruik en omdat ik reeds getracht heb via de link op te zeggen. Sindsdien zijn de 2 webpages van bovenstaande abonnementen niet meer actief en kan ik niet meer aan de log-in codes. Echter aanvaardt one.com de aangetekende opzegging niet, terwijl deze bij mijn weten perfect legaal is. Daarop heb ik maar weer eens de abonnementen betaald en een nieuwe poging ondernomen op 11/07/2022. Aanmaningen kreeg ik via het incassobureau INTRUM. Ik heb vervolgens de procédure die jullie beschreven hebben gevolgd en op 11/07/2022 voor beide abonnementen apart de online documenten ingediend, maar zonder gevolg en voor alle zekerheid de achterstallige betaling dan toch maar weer betaald. Echter krijg ik alweer facturen van one.com. In heel het proces van het opzeggen van de beide abonnementen kan ik me niet van de indruk ontdoen dat one.com bewust de procédure bemoeilijkt. Dit noemt men dark patterns en is in de regel in strijd met de conumentenbescherming.

Berichten (2)

J. I.

Naar: one.com

23/08/2023

Beste,Het is nu 2 weken geleden dat ik klacht heb neergelegd bij ONE.COM. Helaas heb ik van ONE.COM nog geen oplossing mogen ontvangen. Ik ga er van uit dat dit een vergetelheid is. Bij deze wens ik van ONE.COM alsnog een passende oplossing te ontvangen. Indien ONE.COM geen gevolg geeft aan deze vraag ga ik er vanuit dat de zaak gesloten wordt en nu en in de toekomst geen vorderingen meer zullen gebeuren. Met vriendelijke groeten,Jerry Ickmans

J. I.

Naar: one.com

23/08/2023

Beste,Het is nu 2 weken geleden dat ik klacht heb neergelegd bij ONE.COM. Helaas heb ik van ONE.COM nog geen oplossing mogen ontvangen. Ik ga er van uit dat dit een vergetelheid is. Bij deze wens ik van ONE.COM alsnog een passende oplossing te ontvangen. Indien ONE.COM geen gevolg geeft aan deze vraag ga ik er vanuit dat de zaak gesloten wordt en nu en in de toekomst geen vorderingen meer zullen gebeuren. Met vriendelijke groeten,Jerry Ickmans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform