Ik heb rond 10/11/2023 de krant opgezegd via telefoon, de medewerker zei mij dat deze gestopt zou worden op 14/12/2023 . Alles in orde zou men zeggen ? Juist niet : maandag kreeg ik een brief van INTRUM om 53,34€ te betalen en dit voor de periode 14/12/2023 tot 13/01/2024 . Heb hiervoor geen factuur noch herinnering mogen ontvangen : dit is niet wettelijk . Op 18/03/2024 heb ik onmiddellijk een bericht gestuurd naar INTRUM , naar HLN, en telefonisch contact klantendienst HLN( wat je een klantendienst kunt noemen): de medewerker wou of kon mij niet helpen. Hij vertelde me wel dat er nog 2 facturen openstonden :periode 14/01/2024 tot 13/03/2024 maar heb geen facturen of herinnering ontvangen ! Plots krijg ik vandaag 2 herinneringsbrieven ( 2 dezelfde ) met datum van 18/03/2024 , toevallig de datum dat ik gebeld heb ! Ondertussen werd mijn abonnement op onrechtmatige manier verder gezet zonder dat ik een krant ontvang . Deze manier van werken noem ik schandalig alsook machtsmisbruik . Daarom heb ik ook een aangetekende brief verstuurd naar de directie van DPG media dat ik niet akkoord kan gaan met de verlenging van mijn abonnement ( ben al meer dan 20 jaar klant ) . Men heeft geen RESPECT meer voor de klanten . Ik wil gewoon de stopzetting van mijn abonnement zoals telefonisch afgesproken midden november . Zoals het er nu uitziet moet ik betalen voor iets wat ik niet ontvang !