Terug

Problemen met opzeg

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. N.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

20/03/2024

Ik heb rond 10/11/2023 de krant opgezegd via telefoon, de medewerker zei mij dat deze gestopt zou worden op 14/12/2023 . Alles in orde zou men zeggen ? Juist niet : maandag kreeg ik een brief van INTRUM om 53,34€ te betalen en dit voor de periode 14/12/2023 tot 13/01/2024 . Heb hiervoor geen factuur noch herinnering mogen ontvangen : dit is niet wettelijk . Op 18/03/2024 heb ik onmiddellijk een bericht gestuurd naar INTRUM , naar HLN, en telefonisch contact klantendienst HLN( wat je een klantendienst kunt noemen): de medewerker wou of kon mij niet helpen. Hij vertelde me wel dat er nog 2 facturen openstonden :periode 14/01/2024 tot 13/03/2024 maar heb geen facturen of herinnering ontvangen ! Plots krijg ik vandaag 2 herinneringsbrieven ( 2 dezelfde ) met datum van 18/03/2024 , toevallig de datum dat ik gebeld heb ! Ondertussen werd mijn abonnement op onrechtmatige manier verder gezet zonder dat ik een krant ontvang . Deze manier van werken noem ik schandalig alsook machtsmisbruik . Daarom heb ik ook een aangetekende brief verstuurd naar de directie van DPG media dat ik niet akkoord kan gaan met de verlenging van mijn abonnement ( ben al meer dan 20 jaar klant ) . Men heeft geen RESPECT meer voor de klanten . Ik wil gewoon de stopzetting van mijn abonnement zoals telefonisch afgesproken midden november . Zoals het er nu uitziet moet ik betalen voor iets wat ik niet ontvang !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform