Ik ben in november 2024 verhuisd en na aanvraag bij Orange om min internet te verhuizen, is dit nooit in orde geraakt. Ik kreeg ze altijd moeilijk aan de lijn, ik had namelijk enkel internet bij Orange en je moet altijd een GSM-nummer ingeven. Via via dan toch iemand aan de lijn gekregen. Ze gingen eindelijk een technieker sturen, meer dan 1.5 maand na mijn aanvraag van verhuis. De week voor de afspraak, wordt deze gewoon geannuleerd, zonder verder uitleg. Ondertussen blijven mijn facturen lopen... NA weer veel gedoe weer eindelijk iemand aan de lijn gehad en ze zouden dan op mijn aanvraag al mijn diensten stopzetten en ik kreeg dat laatste 2 maanden terug betaald. Ze zouden hier ook een case voor openen en die via mail doorsturen maar hier heb ik nooit iets van gezien. Ik heb dit welterugbetaald gekregen, maar bleef facturen ontvangen. Ook hiervoor weer moeten bellen. Bleek mijn stopzetting nooit in orde te zijn gebracht (of niet goed). Nu zouden ze het wel in orde brengen, maar ik moest de laatste factuur dan nog betalen (ik heb meermaals gevraagd of dit nodig was en dit moest) en dan deden ze weer een terugbetaling hiervan. Ik doe dit, krijg ik een mail dat ik niks meer moet betalen dat alles nu effen was. Maar ik had ondertussen wel nog de laatste factuur betaald (49euro). Nu heb ik nog een factuur gerkegen maar dan met een tegoed van 10 euro, terwijl ik dus nog 49 euro tegoed heb. Na heel veel telefoontjes al reeds gepleegd te hebben van begin december tot 3 weken geleden, zou ik het graag via deze weg in orde proberen krijgen. Dat ik mijn 49 euro waar ik recht op heb, terug krijg en ze eindelijk er voor zorgen dat mijn internet opgezegd is.