Er zijn ramen en deuren geplaatst geweest, maar de dienst na verkoop en opvolging is niet wat het moet zijn. Na vele telefoons en mails blijven ze ons op de lange baan schuiven zonder concrete afspraken. Ondertussen is ons elektrisch rolluik kapot gegaan en heeft dit zeer lang geduurd voor we iemand gezien hebben. Dit was echter dringend want het rolluik wil niet meer naar boven of onder aangezien de motor afgebroken is hoogstwaarschijnlijk. Dit is niet het eerste probleem. Eerst waren er problemen met de opvolging van krassen op de deur, isolatie van de ramen en gemaakte fouten van het bedrijf. Ook hiervoor hebben we zelf moeten blijven mailen en bellen. Ze gingen telkens zelf terugbellen maar dit gebeurde nooit. De afwerking en dienst na verkoop laat nu al 2 jaar aanslepen. We willen dit graag afsluiten maar er blijven zich problemen opstapelen. Terugbellen of mailen lukt bijna nooit, maar vragen om de betaling is altijd zeer snel. Terwijl nog niet alles in orde is, maar om 1 of andere reden zijn ze telkens de werkfiche kwijt of zouden ze het doorzeggen aan de betreffende collega's als we bellen, maar dit gebeurd nooit.