Terug

Problemen met opvolging van de werken en betalingen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: KWADRO

04/01/2023

Er zijn ramen en deuren geplaatst geweest, maar de dienst na verkoop en opvolging is niet wat het moet zijn. Na vele telefoons en mails blijven ze ons op de lange baan schuiven zonder concrete afspraken. Ondertussen is ons elektrisch rolluik kapot gegaan en heeft dit zeer lang geduurd voor we iemand gezien hebben. Dit was echter dringend want het rolluik wil niet meer naar boven of onder aangezien de motor afgebroken is hoogstwaarschijnlijk. Dit is niet het eerste probleem. Eerst waren er problemen met de opvolging van krassen op de deur, isolatie van de ramen en gemaakte fouten van het bedrijf. Ook hiervoor hebben we zelf moeten blijven mailen en bellen. Ze gingen telkens zelf terugbellen maar dit gebeurde nooit. De afwerking en dienst na verkoop laat nu al 2 jaar aanslepen. We willen dit graag afsluiten maar er blijven zich problemen opstapelen. Terugbellen of mailen lukt bijna nooit, maar vragen om de betaling is altijd zeer snel. Terwijl nog niet alles in orde is, maar om 1 of andere reden zijn ze telkens de werkfiche kwijt of zouden ze het doorzeggen aan de betreffende collega's als we bellen, maar dit gebeurd nooit.

Berichten (4)

KWADRO

Naar: S. V.

04/01/2023

BesteBedankt voor uw mail. KwadrO Administratieve hoofdzetel is met kerstvakantie van vrijdag 23 december tot en met zondag 8 januari. Vanaf maandag 9 januari zijn we er weer en behandel ik uw mail.Met vriendelijke groeten,Klantendienst KwadrOAdministratieve hoofdzetel- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Madame, Monsieur,Je vous remercie pour votre e-mail. KwadrO Siège administratif prend ses congés de fin d’année du vendredi 23 décembre au dimanche 8 janvier. Nous serons de retour dès le lundi 9 janvier et je ne manquerai pas de m’occuper de votre email dans les meilleurs délais.Cordialement,Service clientèle KwadrOSiège administratif

S. V.

Naar: KWADRO

21/01/2023

Geachte,Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen?

KWADRO

Naar: S. V.

31/01/2023

Beste,Graag meld ik u dat onderstaand dossier volledig werd afgewerkt. Bijgevolg kunnen wijniet ingaan op de vraag naar compensatie.Bij deze vragen wij dus aan Mr. Van Hamme om het resterende saldo te voldoen en de betreffende klacht offline te halen.Vriendelijke groeten,Tine VanpraetAdministratie en facturatieAfwezig op woensdag- en vrijdagmiddagBegin doorgestuurd bericht:

KWADRO

Naar: S. V.

06/02/2023

Beste,Graag meld ik u dat onderstaand dossier volledig werd afgewerkt. Bijgevolg kunnen wijniet ingaan op de vraag naar compensatie.Bij deze vragen wij dus aan Mr. Van Hamme om het resterende saldo te voldoen en de betreffende klacht offline te halen.Vriendelijke groeten,Tine VanpraetAdministratie en facturatieAfwezig op woensdag- en vrijdagmiddagBegin doorgestuurd bericht:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform