Terug

Problemen met opstart nieuwe gasketel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

05/10/2022

Beste, 3 weken geleden heeft onze loodgieter een nieuwe ketel van viessman geïnstalleerd. Een week later bleek dat de ketel niet werkte. We hebben een eerste maal iemand laten komen van viessman die de display heeft hersteld. Deze was vanuit de fabriek niet ingeplugd... Hij heeft dan alles getest en stelde dat alles werkte maar 2 uur later werkte de installatie niet meer. Wij zitten ondertussen al meer dan 3 weken zonder chauffage. En dit met 2 kleine kinderen in huis. Ik heb zeker al meer dan 30 keer gebeld en gemaild maar ik krijg maar geen technieker meer aan huis. We staan in de wachtlijst bij de planning. Dit horen wij nu al 2 weken. Gezien het steeds kouder wordt is deze toestand onhoudbaar aan het worden. Kunnen jullie ons helpen?

Berichten (2)

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: S. D.

05/10/2022

Dank voor uw bericht. We gaan er snel mee aan de slag.Merci pour votre message. Nous le prenons en compte rapidement.Met vriendelijke groeten.Bien cordialement.Viessmann BelgiumViessmann BelgiumMaatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email:info@viessmann.be

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: S. D.

11/10/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform