Beste,We hebben notie genomen van je klacht.Echter kan ik je verzekeren dat er geen dubbele betaling wordt gedaan.Uw verbruik wordt bepaald door het verschil van 2 meterstanden, de opgenomen meterstanden op zich zijn geen verbruiks waarde voor u.In bijlag een tabel waarop u uw verbruik terug vind van de laatste jaren, in de groene tabel ziet u uw aangerekend verbruik, dit zou u ook terug moeten vinden op de facturen die u krijgt van uw energieleverancier.Deze getallen wijken af van uw meterstanden zoals u kan zien, een negatief verbruik wordt automatisch op 0 gezet.Mocht u toch nog vragen of bedenkingen hebben hoor ik het graag.Zonder tegenbericht van u binnen de 10 werkdagen wordt uw dossier afgesloten.Met vriendelijke groeten,Directie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer