Bovenstaande Klopt niet. De leverancier is 1x aan onze deur geweest, zonder iets te laten weten op voorhand(?). Omdat we toen niet thuis waren heeft hij ons nog is anoniem opgebeld om nog eens te bespreken, en ging hij laten weten wanneer hij nog is zou kunnen langskomen. Dat is intussen ook weer twee weken geleden en we hebben nog niets gehoord. Tonen we al niet genoeg flexibiliteit met de tientallen telefoontjes die we uit ons initiatief doen naar jullie om toch maar een stand van zaken te bekomen? Terwijl jullie ons steeds beloofden om ons op de hoogte te houden, moesten we er toch keer op keer zelf achter zitten om iets van informatie te bekomen. We werken beiden voltijds en dus als de leverancier zonder iets van melding aan onze deur staat op een zaterdag ochtend kan het inderdaad gebeuren dat men voor een gesloten deur staat, basisbeleefdheid/ klantenservice zou hier wel leren om een half uur op voorhand ons te laten weten dat hij eraan komt zodat wij kunnen zien dat we thuis zijn, maar hij heeft ons niet gebeld of niks. Uiteindelijk is dit iets wat al maanden aansleept, en waar jullie gevoel voor verantwoordlijkheid ontbreekt. We hebben de zetel gekocht bij Belga Meubelen en niet bij de “leverancier” waar we tot heden de naam niet van kennen, en zouden toch verwachten een betere service te krijgen dan steeds beloofd worden om teruggebeld te worden, maar toch niks te ontvangen, en na weken niets te horen toch altijd zelf moeten bellen, raar dat je dan aangeeft dat wij als klanten niet genoeg flexibiliteit tonen voor het probleem op te lossen.