Terug

Problemen met oplossen van zetel die na 1 maand stuk is gegaan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. C.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

10/05/2024

Beste, wij bestelden bij jullie een hoekzetel. Deze is 20/12/2023 geleverd en was reeds na 1 maand stuk. Dan zijn jullie na meerdere mails/telefoontjes de zetel komen laten maken via een klusjesman maar opnieuw ging de zetel na 2 weken stuk. Wij hebben opnieuw sinds 1 april 2024 meerdere mails en telefoontjes hierover naar jullie gedaan maar voorlopig blijven wij met een kapotte zetel zitten waar we zeer ontevreden van zijn. Wij hebben al meermaals gevraagd om een terugbetaling maar krijgen hier geen positieve reactie op terug. De fabrikant heeft ons 1 keer telefonisch gecontacteerd (anoniem) op 30/04/2024 met de mededeling dat hij wou langskomen en ons ging contacteren 1 dag voordien. Ondertussen zijn we 10/05/2024 en hebben we weer niets meer gehoord van jullie (belga meubelen) of de fabrikant. We zijn erg ontevreden van de communicatie en hopen dat we ons geld van de zetel terug krijgen zo snel mogelijk. Gelieve ons op de hoogte te brengen van verdere regeling omtrent de zetel via mail: janaschol97@hotmail.com. Indien jullie ons telefonisch zouden willen contacteren kan dit ook maar is het iets moeilijker (kunnen niet opnemen tijdens het werk en zeker niet terug bellen als er anoniem gaat gebeld worden). Ons nummer: 0476725206. Hopend op een snelle reactie en terugbetaling! Met vriendelijke groetenJana en Nick

Berichten (2)

Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

Naar: N. C.

11/05/2024

Goede morgenDe desbetreffende leverancier heeft reeds verschillende malen een afspraak willen maken om bij de klant ter plaatse de situatie te kunnen beoordelenDe klant gaf telke male aan dat het opgegeven tijdstip niet paste.De klant zou toch enige flexibiliteit van aanwezigheid kunnen opbrengen teneinde het probleem op te kunnen lossenMvgBelga Meubelen

N. C.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

11/05/2024

Bovenstaande Klopt niet. De leverancier is 1x aan onze deur geweest, zonder iets te laten weten op voorhand(?). Omdat we toen niet thuis waren heeft hij ons nog is anoniem opgebeld om nog eens te bespreken, en ging hij laten weten wanneer hij nog is zou kunnen langskomen. Dat is intussen ook weer twee weken geleden en we hebben nog niets gehoord. Tonen we al niet genoeg flexibiliteit met de tientallen telefoontjes die we uit ons initiatief doen naar jullie om toch maar een stand van zaken te bekomen? Terwijl jullie ons steeds beloofden om ons op de hoogte te houden, moesten we er toch keer op keer zelf achter zitten om iets van informatie te bekomen. We werken beiden voltijds en dus als de leverancier zonder iets van melding aan onze deur staat op een zaterdag ochtend kan het inderdaad gebeuren dat men voor een gesloten deur staat, basisbeleefdheid/ klantenservice zou hier wel leren om een half uur op voorhand ons te laten weten dat hij eraan komt zodat wij kunnen zien dat we thuis zijn, maar hij heeft ons niet gebeld of niks. Uiteindelijk is dit iets wat al maanden aansleept, en waar jullie gevoel voor verantwoordlijkheid ontbreekt. We hebben de zetel gekocht bij Belga Meubelen en niet bij de “leverancier” waar we tot heden de naam niet van kennen, en zouden toch verwachten een betere service te krijgen dan steeds beloofd worden om teruggebeld te worden, maar toch niks te ontvangen, en na weken niets te horen toch altijd zelf moeten bellen, raar dat je dan aangeeft dat wij als klanten niet genoeg flexibiliteit tonen voor het probleem op te lossen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform