Terug

Problemen met oplossen van knellende kasten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

30/08/2021

Beste, Eind 2019 bestelden wij een keuken in de winkel. Omwille van corona in het voorjaar was er wat uitstel omwille van productieproblemen. Begrijpelijk.In juni 2020 kwam de plaatser uiteindelijk langs. Wij waren natuurlijk heel blij, na 12 jaar in ons huis eindelijk een nieuwe keuken!De onderaannemer die onze keuken kwam plaatsen was heel erg gestresseerd die morgen en vertelde ons het einde van de dag dat hij de volgende niet kon komen omdat zijn vrouw een ongeluk had gehad en in het ziekenhuis lag. Enkele werkdagen later is hij de rest van de keuken komen plaatsen. Van in het begin waren de plinten wat te breed waardoor deze knelden tussen de muren ipv mooi aansloten. Dit voorjaar zijn de techniekers al 2 maal langs geweest om eerst een paneel te vervangen onder onze tafel. Het probleem met dit paneel was dat het verkeerd geplaatst was waardoor het water opzoog. De profieltjes die hier oorspronkelijk werden op aangebracht zijn nooit blijven kleven. Bij de plaatsing van dit paneel konden we zien dat ook de plinten van het eiland volledig uitgezet waren. Op dat moment heb ik de technieker ook gewezen op een uitgezette plint onder het gedeelte tegen de muur. Maar de technieker wimpelde mij af, en vertelde me er bij dat we wel met wat minder water moesten kuisen want dat ze voortaan geen panelen meer zouden vervangen. Ter info: in de bijkeuken naast onze keuken hebben wij dezelfde vloer en zelfgeplaatste kasten van ikea inclusief plint, waar we op dezelfde wijze poetsen, en die staat er al een jaar langer en daar hebben we geen problemen!!In juni dit jaar kregen we problemen aan het gedeelte met de plint tegen de muur. Het openen van de vaatwas knelde in het begin wat, maar na enkele dagen meer en meer. Op 6 juli nam mijn man contact op met de hersteldienst om het nieuwe probleem te melden, vergezeld van enkele foto's. Hierop kregen we een automatisch bericht dat wegens ziekte van enkele collega's het antwoord wat langer zou uitblijven. Geen probleem. Wij hebben wel wat geduld. Op 7 augustus - een maand later dus - probeerde mijn man het nog eens, maar toen kregen we de melding dat de persoon van de hersteldienst met verlof was tot 16 augustus. Intussen hebben wij nog steeds niet gehoord. Bij nieuwe vraag voor herstelling deze ochtend krijgen wij opnieuw het automatisch bericht dat wegens ziekte de aanvraag voor de service vertraging heeft.Intussen is het knelprobleem zo erg dat onze vaatwas achteruit schuift en kantelt telkens wanneer wij hem openen.Voor een kleine keuken die toch 27000€ heeft gekost hadden wij ons van de kwaliteit van de kasten en de plaatsing toch echt iets anders voorgesteld! Bovendien te horen krijgen als klant dat na een slechte plaatsing het probleem eigenlijk bij jou ligt omdat je met te veel water kuist in je keuken is allesbehalve correct en plezant.Wij wensen een erkenning van Keukens de abdij voor de slechte originele plaatsing en een check en vervanging van de kasten en plinten waar nodig. Graag zien wij dit de volgende keer op 1 dag alles afgehandeld. Ons Keuken staat er nu een jaar en het is niet normaal dat technieker s al zoveel keer zijn moeten langskomen. Ik begin te begrijpen waarom we levenslange servicegarantie krijgen, want dat is echt wel nodig als je deze kwaliteit van producten en diensten levert.Mvg,Danny&Beatrijs

Berichten (3)

B. C.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

03/09/2021

DATA NOT AVAILABLE

KEUKENS DE ABDIJ

Naar: B. C.

03/09/2021

Beste,Deze klant is vandaag verder geholpen.De plint waarvan sprake in de mail is reeds doorbesteld en zal zo snel mogelijk herplaatst worden.Het is algemeen geweten dat plinten in een keuken met de nodige voorzichtigheid ivm gebruik van water moeten gereinigd worden.Onze plinten zijn onderaan voorzien van een silicone afdichting maar indien de klant hierboven ook nog met water gaat poetsen kan het genoemde probleem voorvallen.Met vriendelijke groeten,IvanHoofdkantoor Keukens De AbdijWeggevoerdenstraat 769400 NinoveT: 054/34.19.98

B. C.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

06/09/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform