Terug

Problemen met openstaande factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ZALANDO

10/07/2019

Beste,Ik heb op 13/05/2019 een bestelling geplaatst bij Zalando. Ik had op dat moment nog een geldige cadeaubon twv 40€. Ik kon deze niet ingeven aan het einde van mijn bestelling.Ik heb meteen een mail gestuurd naar info@service-mail.zalando.be om dit te melden. Hierop kreeg ik geen antwoord. Op 06/06/2019 kreeg ik een 1ste aanmaning tot betaling. Hierop reageerde ik opnieuw met de melding dat ik een cadeaubon had, maar deze niet kon toevoegen.Ik heb ook een contactformulier op de website van Zalando ingevuld. Dit opnieuw zonder respons.Op 19/06/2019 kreeg ik een 2de aanmaning. Opnieuw reageerde ik via mail en nam ik telefonisch contact op. Ik had toen een mevrouw aan de lijn die dit ging doorgeven aan de financiële dienst, die nadien contact met mij zouden opnemen. Deze mevrouw ging er ook voor zorgen dat ik geen verdere betaalaanmaningen meer ging ontvangen. Op 09/07/2019 kreeg ik een 3de aanmaning, deze keer met de dreiging van een incassobureau.Zonet (10/07/2019 - 13u02) nam ik opnieuw contact op met zalando.Ik had een mevrouw aan de lijn die mij haar naam niet wou doorgeven.Zij meldde me dat mijn cadeaukaart eind mei 2019 vervallen was en dat ik een jaar de tijd had om deze op mijn account te activeren. Niemand heeft mij hierop attent gemaakt en zelf wist ik dit ook niet. Ze zei mij dat ik nu maar de boete moest bij betalen omdat ik al 3 aanmaningen gekregen heb.Deze mevrouw was enorm onvriendelijk aan de telefoon en heeft aan het einde zelf de telefoon gewoon dichtgegooid.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform