Terug

Problemen met ontvangst en mobiel internet bij scarlet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. Y.

Naar: Scarlet

10/11/2020

Ik woon te Zele de oude kouterdreef 73. De laatste 3 weken is de ontvangstkwaliteit van mijn telefoon significant verslechterd. Hetzelfde is het geval bij mijn vrouw. We hebben allebei een abonnement bij scarlet. Zoals u weet is deze een dochteronderneming van proximus waarbij ze dezelfde infrastructuur gebruiken. Ook van verschillende proximusklanten gehoord dat ze hetzelfde probleem hebben. Eén van hen is een vriend dat 200m verder woont. Er is al een melding gedaan bij scarlet maar had het gevoel dat de operator niets kon doen, omdat ze geen toezicht hadden over de zendmasten. Heb ook gehoord dat er er FBgroep is opgestart over deze proximusklachten.MVG

Berichten (1)

Scarlet

Naar: S. Y.

18/11/2020

Beste,We hebben de klacht CPTBE01096098-95 met als Scarlet referentie S6497743 in behandeling genomen.Onze mobiele abonnementen werken via het netwerk van onze toegangsoperator nl. Proximus.Het bereik is afhankelijk van verschillende factoren nl. binnen of buiten, dichtbevolkt gebied of niet, antenne in het telefoontoestel, enz.Volgens onze gegevens ligt u adres in een zone waar bereik is tot 4G technologie.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform