Terug

Problemen met onterecht openstaand saldo

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: ZALANDO

22/02/2022

Beste, Ik bestelde een kledingstuk maat L maar dit was te groot en het werd geretourneerd (factuur 210068103667).Hetzelfde kledingstuk maar maat M werd opnieuw besteld (bestelling 11003076266843). Deze bestelling werd samengevoegd met een andere bestelling (bestelling met betaalref 11003076267931) en de papieren factuur werd in de verpakking geleverd = factuur 210068241149 d.d. 02/02/2022.De betaling van de factuur (= 2 samengevoegde bestellingen) werd uitgevoerd.Op 15/02/2022 stel ik vast dat mijn account een openstaand saldo vertoond van € 10,97. Onterecht, want de betalingen werden correct uitgevoerd en enkel de leveringskosten € 3,90 werden op 16/02/2022 betaald). Ik heb dan zelf contact genomen met de klantendienst. Gedurende 2 dagen wordt er heen en weer gemaild zonder concrete informatie en naar mijn gevoel werden de bijlages m.b.t. de facturen/betaalbewijzen niet bekeken. Op het einde van dit heen-en-weer-gemail werd er bovendien door de klantendienst van Zalando onrespectvol gecommuniceerd.Ik heb de betaalbewijzen meermaals in bijlage verzonden per email.Tot mijn grote verbazing ontvang ik vandaag een herinnering t.b.v. € 10,79. Er werd dus geen rekening gehouden met mijn reeds eerder aangeleverde informatie en ook niet met de betaling uitgevoerd t.b.v. € 3,90 d.d. 16/02/2022.Vanavond 22/02/2022 heb ik opnieuw alle betaalbewijzen doorgemaild naar de klantendienst. Ik ben vragende partij om dit op te lossen maar ik ga geen bedragen betalen die niet door mij verschuldigd zijn omdat er binnen de boekhouding verschillende betalingen afgepunt werden met verschillende facturen. Bij elke betaling werd er correct door mij het betaalkenmerk vermeld dat op de papieren leverbon/factuur vermeld staat. Om verdere kosten te voorkomen, doe ik nu beroep op de klachtendienst van Test Aankoop om dit probleem zo snel mogelijk opgelost te krijgen.Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform