Terug

Problemen met ons digitaal abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. S.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

01/08/2023

Beste,Bij Proximus hebben wij een pack waarbij een digitaal abonnement voor HLN is inbegrepen. Abonnement nr is 3434333. Sinds eind juni is HLN overgegaan naar een nieuw systeem en kregen we een nieuw abonnement nr: A1001797156.Sinds 4 juli hebben wij blijkbaar geen actief abonnement meer bij HLN. Ons abo heeft sinds 4 juli status 'beëindigd'. Bij Proximus bevestigt men ons dat wij nog altijd recht hebben op een digitaal abo bij HLN en dat aan hun kant alles ok is. Het probleem ligt volgens Proximus bij HLN.Wij contacteerden HLN via tel nr 02/4542590. Dit is werkelijk de hel. Constant krijgt men daar te horen Even geduld, al onze lijnen zijn bezet. Ondanks dit zijn we er toch 5x in geslaagd iemand aan de lijn te krijgen. Meestal zaterdag morgen omdat we dan onze vaste lijn kunnen laten open liggen.Iedere keer hebben we ons verhaal gedaan, iedere keer ging ons probleem doorgegeven worden aan hun supervisor. Tweemaal beloofde de contact persoon ons terug te bellen. we spraken zelfs dag en uur af (zoals vandaag 1/8 08:00). Nooit terug gebeld.Vijf maal hebben we een contactformulier ingevuld op de website van HLN (https://www.hln.be/service/contact). Ondanks de belofte om binnen de 2 dagen contact op te nemen, na 14 dagen nog niets gehoord.De hele klantendienst van HLN lijkt meer op een 'hoe stuur ik abonnees met een kluitje in het riet dan op een klantendienst. De houding van HLN tart werkelijk alles en daarom - na een tip van onze zoon die abonnee is bij Testaankoop - zijn we bij jullie terecht gekomen. Via ons Proximus pack betalen wij meer dan waarschijnlijk ook voor het HLN abonnement. Dus een maand geen digitale krant is volgens mij diefstal. Hopelijk kunnen jullie iets meer druk zetten op HLN en helpen om ons probleem op te lossen.Bij voorbaat dank.Vriendelijke groeten,Herman Stroeken


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform