Terug

Problemen met omruiling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Elektro Loeters N.V.

23/08/2022

Beste,Op 25/7 bestelde ik al mijn huishoudelijke apparaten in de winkel.Mits ik niet veel ken van een fornuis, had ik hulp gevraagd aan jullie voor een fornuis met een keramisch of inductiekookplaat. Een jobstudent genaamd Thomas en nog een werknemer hadden me verzekerd nadat Thomas in de computer had gekeken dat het zo een fornuis zou zijn. In de winkel stond dit in verpakking waardoor de kookplaat niet te zien was en waarvan ik ook foto's had door gestuurd. Ik had verteld dat ik pas op 14/8 verhuisde maar kon het niet stokkeren bij jullie en dus gestokkeerd bij mijn dochter in hangaar.Na verhuis naar mijn sociaal appartement en het kartonnen deksel van het fornuis op hefte zag ik dat het niet het fornuis was dat ik had gevraagd en waarvoor raad gevraagd, maar kookplaat was met bekkens. Na verschillende telefoons weigerden jullie om om te ruilen omdat we buiten onze omruilperiode zaten mits dat mijn dochter wilde op leggen (ik zit in budgetbeheer) voor een ander fornuis weigerde jullie nog steeds.We kregen een sms dat ik deze had uit gekozen ... Terwijl mijn vriendin er ook bij stond en dus getuige was dat dit niet onze vraag was. Vrijdag langs geweest en de jobstudent was niet aanwezig en volgens jullie moet ik eerst de verpakking open doen voordat het apparaat uit de winkel vertrekt ...Jullie zouden me gisteren 22/8 terug opbellen omdat Thomas de jobstudent terug zou aanwezig zijn.Graag willen zo vlug mogelijk het apparaat omruilen of ons geld terug hebben.Graag zo vlug mogelijk contact opnemen Met vriendelijke groetenPatricia Demeyere

Berichten (1)

Elektro Loeters N.V.

Naar: P. D.

23/08/2022

*"Dag Celine, **Bedankt voor uw mailtje, wij hebben navraag gedaan in onze winkel en zijhebben ons bevestigd dat u mama zelf het toestel heeft gekozen en decollega in de winkel het typenummer heeft opgegeven. **Er staat ook duidelijk vermeld op de aankoopbon dat dit om een fornuisgaat met een elektrische kookplaat. **Het is uw volste recht om inlichtingen in te winnen bij een onafhankelijkeorganisatie echter handelen wij steeds volgens de wet. **Er zijn regels en wij volgen deze strikt op maar u als klant mag ons geennieuwe onbestaande regels opleggen. **Ons team wenst u alvast een fijne avond. **Met vriendelijke groeten,*Met vriendelijke groetenSofieElektro Loeters059/33 16 25Op di 23 aug. 2022 om 14:18 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform