Beste,Op 25/7 bestelde ik al mijn huishoudelijke apparaten in de winkel.Mits ik niet veel ken van een fornuis, had ik hulp gevraagd aan jullie voor een fornuis met een keramisch of inductiekookplaat. Een jobstudent genaamd Thomas en nog een werknemer hadden me verzekerd nadat Thomas in de computer had gekeken dat het zo een fornuis zou zijn. In de winkel stond dit in verpakking waardoor de kookplaat niet te zien was en waarvan ik ook foto's had door gestuurd. Ik had verteld dat ik pas op 14/8 verhuisde maar kon het niet stokkeren bij jullie en dus gestokkeerd bij mijn dochter in hangaar.Na verhuis naar mijn sociaal appartement en het kartonnen deksel van het fornuis op hefte zag ik dat het niet het fornuis was dat ik had gevraagd en waarvoor raad gevraagd, maar kookplaat was met bekkens. Na verschillende telefoons weigerden jullie om om te ruilen omdat we buiten onze omruilperiode zaten mits dat mijn dochter wilde op leggen (ik zit in budgetbeheer) voor een ander fornuis weigerde jullie nog steeds.We kregen een sms dat ik deze had uit gekozen ... Terwijl mijn vriendin er ook bij stond en dus getuige was dat dit niet onze vraag was. Vrijdag langs geweest en de jobstudent was niet aanwezig en volgens jullie moet ik eerst de verpakking open doen voordat het apparaat uit de winkel vertrekt ...Jullie zouden me gisteren 22/8 terug opbellen omdat Thomas de jobstudent terug zou aanwezig zijn.Graag willen zo vlug mogelijk het apparaat omruilen of ons geld terug hebben.Graag zo vlug mogelijk contact opnemen Met vriendelijke groetenPatricia Demeyere