Terug

Problemen met omruilen gehuurde tv box

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Proximus

09/11/2021

Beste, Vorige week veranderde ik mijn Familus abonnement naar een Flex abonnement, de persoon die ik aan de telefoon had zei me dat ik 2 nieuwe tv boxen nodig had aangezien ik zelf nog 2 oude boxen heb. Vandaag werd er 1 box geleverd en nam ik contact op met de klantendienst ivm de 2e box. Deze zou ik zogezegd niet nodig hebben, maar zelf merk ik dat dit wel nodig is. De nieuwe box kan veel meer dan mijn oude decoder. Een andere persoon van de klantendienst zei me dan dat ik 1 box wel kon omwisselen maar dat ik dan een eenmalige kost van 49 euro moet betalen. Dit vind ik echter niet logisch aangezien het een gehuurde box is en we daar maandelijks voor betalen. Ook zijn we al jaren klant bij proximus met tv, internet en 4 gsm abonnementen, heel erg dat je dan altijd zelf moet luisteren voor nieuwere en goedkopere acties en dat je dan nog eens voor omruilen van producten moet betalen.

Berichten (1)

Proximus

Naar: M. S.

12/11/2021

Dag mevrouw,Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanzijn/haar GSM.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,naamHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192982146228]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform