Beste, Ik kocht in november 2017 een Iphone 8 bij MediaMarkt waarbij ze mij een Omnium+ verzekering aanraadden. In maart 2019 viel mijn Iphone uit mijn handtas waarbij mijn scherm brak en de microfoon niet goed meer werkte. Ik diende mijn schadeclaim binnen de aangeduide perdiode in en kreeg te horen dat ik een vervanggsm bij Media Markt moest gaan vragen. Ik belde met Media Markt Brugge en die hadden enkel een Iphone 5 ter beschikking (4 modellen lager), geen probleem, ze zouden deze aan de kant houden voor me, ook als ik nog enkele dagen zou wachten. Ik zorg dat mijn dossier in orde is, krijg een verzendbon toegestuurd op 25/03/2019 en stuur mijn Iphone enkele dagen later op en ga naar Media Markt om een vervanggsm, waar ik te horen krijg dat ze geen meer hebben. Ik heb toen een 'goedkope' smartphone moeten kopen om verder te kunnen. 28/03/2019 krijg ik bevestiging dat ze mijn Iphone ontvangen hebben, op 3/04/2019 krijg ik al bericht dat hij op de terugweg is. Ik kreeg een nieuw scherm, maar aan de microfoon zijn ze niet gekomen, dus ik bel het opnieuw in en ik moet mijn Iphone opnieuw opsturen. 10/04/2019 krijg ik bevestiging dat ze hem ontvangen hebben. Op 16/04/2019 krijg ik een mail, volledig in het frans, waaruit ik begrijp dat ze mijn gsm niet kunnen/willen vermaken, waarop ik opnieuw contact opneem en ze zouden het NOG eens laten nakijken. Eind april heb ik nog steeds niets gehoord en begin ik mijn geduld te verliezen. Ik bel meerdere keren per week en krijg telkens te horen dat mijn gsm onderweg is, dat ik nog even moet wachten, dat ze het probleem gevonden hebben, dat ze hem naar Apple gestuurd hebben, dat Apple het probleem heeft vastgesteld, dat Apple er mee bezig is om dan uiteindelijk half mei te horen te krijgen dat ze niets gevonden hebben en mijn gsm zonder gevolg terug sturen naar mij. Ondertussen ben ik mijn gsm al 2 maanden kwijt en werkt deze dus nog steeds niet naar behoren.Ik ontvang mijn gsm op 16/05/2019 en besluit MET DE IPHONE te bellen naar de verzekeringsmaatschappij en naar Media Markt. Plots konden ze wel het probleem vaststellen (aangezien ze mij niet verstonden aan de telefoon) en toen ik de volgende dag langs ging bij Media Markt, kreeg ik te horen dat ik OPNIEUW mijn gsm moest opsturen. Dit deed ik 21/05/2019.Vandaag 30/05/2019, 2 en halve maand na het voorval, heb ik nog steeds geen Iphone te beschikking. En kunnen ze mijn bovendien nog steeds geen info geven. 2 en halve maand waarbij ik niet beschik over de documenten en foto's die in mijn icloud staan, waarbij ik nog steeds voor de verzekering betaal, waarbij ik telkens ZELF contact moet opnemen en dus veel abonnement kosten betaal bij mijn provider, waarbij ik mijn blog nauwelijks kan onderhouden, waarbij ik niet kan doen wat ik moet doen om mijn gezin te onderhouden en waarbij ik niet de juiste tools beschik die ik anders gebruik om mijn job uit te voeren.