Terug

Problemen met nieuwe zetel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. M.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

31/07/2023

Beste,Ik bestelde op 18/03/2023 een hoeksalon bij u in opstelling 3pl links + divan rechts in dezelfde stof als hoe hij in de showroom stond. De zetel werd besteld op naam van Kanio Debacker.Op 07/06/2023 werd deze geleverd.Op 08/07 mailde ik u dat er al bijzonder veel pilling op de stof zit en dat er een soort knakgeluid waargenomen wordt wanneer we op de 3pl gaan zitten. Op deze mail hebben we nooit een antwoord gehad.Op 22/07 heb ik mijn mail nogmaals naar jullie doorgestuurd maar helaas daar ook nog geen antwoord op gehad.Op 26/07 heb ik dan telefonisch contact genomen met de winkel en daar hebben ze de mails wel gevonden, ze gingen deze bezorgen aan de dienst naverkoop. Tot op heden hebben we nog steeds geen telefoontje of mail van de dienst naverkoop gehad.Omdat ik het vermoeden heb dat dit wel eens een heel lang verhaal kan worden heb ik beslist om de klacht via deze weg nogmaals te bezorgen.Pilling in overvloed na 1 maand is niet ok, de knak in de 3-zitter zou er ook niet mogen zijn omdat deze uit 1 stuk bestaat. (Vaste zittingen dus geen bewegende delen oid)Wij wensen een terugbetaling van het bedrag van 1575€ en ophaling van de zetel zodat we zelf een ander exemplaar kunnen kiezen.

Berichten (7)

Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

Naar: I. M.

31/07/2023

Goede middag,Wat we nodig hebben is de bon nummer van deze klant.Kan u ons die bezorgen aub ?Mvg,Belgameubelen.

I. M.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

31/07/2023

Hey,Bestelbonnummer is 044983.GrIris & Kanio

Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

Naar: I. M.

03/08/2023

Beste , We hebben alles doorgestuurd naar het fabriek en wachten op het fabriek voor de oplossing Zodra we feedback krijgen houden we de klant op de hoogte mvgMet vriendelijke groeten,Bien à vous,Kind regards,Mit freundlichen Gra¼aŸen,

I. M.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

20/08/2023

Goedenavond,Tot op heden hebben we nog geen verder nieuws gehad van jullie.Gelieve hier nog eens achter te gaan bij de fabriek.Bedankt.

I. M.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

20/08/2023

Goedenavond,Tot op heden hebben we nog geen verder nieuws gehad van jullie.Gelieve hier nog eens achter te gaan bij de fabriek.Bedankt.

Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

Naar: I. M.

21/08/2023

Goede middag,De klacht is aan de fabrikant doorgegeven en deze zal de klant contacteren na de verlof periode.Mvg,Belgameubelen.

Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

Naar: I. M.

21/08/2023

Goede middag,De klacht is aan de fabrikant doorgegeven en deze zal de klant contacteren na de verlof periode.Mvg,Belgameubelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform