Na herstelling van een maand zijn we op 06/03/2025 onze wagen eindelijk terug mogen gaan ophalen bij Cardoen.
Bij het afhalen ging de verkoper met ons kijken of het probleem was opgelost. De radio werkte toen ook niet en we kregen de melding "service niet beschikbaar". Verkoper was ook verbaasd maar praatte hierover weg.
Uitleg van Cardoen: ze zouden alles uitvoerig getest hebben en er zouden geen problemen meer mogen zijn. Echter blijven de problemen met de radio: Er zou wederom een systeemupdate uitgevoerd zijn maar dat is niet gebeurd want de versie is nog steeds dezelfde van toen we de wagen kochten. Dit wil zeggen dat ze gewoon de radio terug hebben gezet naar fabrieksinstellingen.
Bij de afhaling van de wagen hebben 3 verkopers ons te woord gestaan. Tot 3x toe krijgen wij een andere uitleg. De 3de verkoper merkte toen ook op dat de antenne van de auto weg was. Hij heeft de antenne van de wagen ernaast (dezelfde wagen) afgehaald en die op onze auto gezet.
Wij hebben het gevoel dat ze ons niet serieus nemen en zij doen alsof wij de problemen fantaseren.
Graag verwachten wij toch een oplossing voor de problemen met de autoradio. "Is het teveel gevraagd dat de radio gewoon werkt als ik de auto start????"
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief.
Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Klantnummer:
1-APU-841