Oorzaak:Op 06/04/2023 ontving ik een mail van SFAM mail met nieuwe contractvoorwaarden (Contract nr. VDB197664).In hun mail vermeldt SFAM dat ik 30 dagen tijd heb om het voorstel te weigeren. Tot dan betaalde ik 5,90 euro per maand via domiciliëring.Gevolgen:Bij controle van mijn bankgegevens merk ik echter dat SFAM via domiciliëring:- Op 24/04/2023 69,99 euro van mijn rekening haalde (Buy Back)- Op 25/04/2023 15,99 euro van mijn rekening haalde (Pack essentiel SFAM)- Op 28/04/2023 69,99 euro van mijn rekening haalde (Buy Back)- Op 28/04/2023 15,99 euro van mijn rekening haalde (Pack essentiel SFAM)Ik heb maar 1 contract bij SFAM, dus de dubbele betaling is zeker niet verantwoord. Verder heb ik nog 1 week de tijd om hun nieuwe contract te weigeren en volgens hun mail verder te gaan op mijn oude voorwaarden.Acties: Via een standaard klachtenformulier nam ik contact op met SFAM. Na een standaardantwoord heb ik verder nog niets gehoord. Ik bezorgde hen mijn rekeninguittreksels van hun domiciliëring en hun mail met het nieuwe contractvoorstel.Telefonisch contact proberen op te nemen via 3 verschillende nummers. Op alle nummers is men in gesprek en wordt het gesprek beëindigd.