Beste,Ik zal je deze documenten niet kunnen doorgeven. Er wordt altijd een exemplaar aan de betreffende klant gegeven op het moment dat dit contract wordt opgemaakt, en ik kan je geen duplicaat verschaffen. Als je een klacht hebt ingediend bij de politie, veronderstel ik dat de politie je ook heeft gea¯nformeerd dat Vanden Borre hier helemaal geen schuld aan heeft.Je hebt destijds wel degelijk een contract met SFAM afgesloten in een Vanden Borre-winkel. Om een contract af te sluiten, hebben we je handtekening, identiteitskaart en bankkaart nodig. Deze informatie kunnen wij zonder jouw toestemming niet verkrijgen. Dossiers/contracten van SFAM worden enkel door SFAM opgevolgd, en hier hebben wij geen enkel zicht op. Ik raad je aan om jouw probleem met SFAM ook aan FOD Financien door te geven. Vanuit Vanden Borre kan ik je hier niet verder mee helpen.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven