Terug

Problemen met niet-aangegane verzekering op GSM

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: VANDEN BORRE

13/11/2023

BesteOp 12.10.2019 kochten we een gsm samsung galaxy A40. We hebben geen toestemming gegeven tot het aangaan van een verzekering op dit toestel.Toch werd er sinds de aankoopdatum tot op heden geld van de rekening gehaald, telkens verschillende bedragen, meermaals per maand !!! Het begon met kleine bedragen maar de bedragen en de frequentie van afhalen werd steeds groter! We zijn naar de bank geweest en we konden tot 2 maand geld terugeisen. Dit werd door een (Franse!!!!!???) Verzekering terugbetaald. Het ging al om iets meer dan 1.000 euro !!!Er werd ook klacht ingediend bij de politie én het dossier werd aan het parket overgemaakt. We hebben nog recht op meer dan 3.800 euro !! Wanneer wordt dit opgelost ??? Wanneer krijg ik nu eindelijk mijn geld terug ??De leuze vandenborre uw akte van vertrouwen mag onmiddellijk aangepast worden!

Berichten (6)

VANDEN BORRE

Naar: S. D.

14/11/2023

Beste,Ik bevestig de ontvangst van je e-mail. Als je een klacht hebt ingediend bij de politie, veronderstel ik dat de politie je ook heeft gea¯nformeerd dat Vanden Borre hier helemaal geen schuld aan heeft. Je hebt destijds wel degelijk een contract met SFAM afgesloten in een Vanden Borre winkel. Om een contract af te sluiten, hebben we je handtekening, identiteitskaart en bankkaart nodig. Dit zijn zaken die wij zonder jouw toestemming niet kunnen verkrijgen. Dossiers/contracten van SFAM worden enkel door SFAM opgevolgd. Hier hebben wij geen enkel zicht op. Ik raad je aan om jouw probleem met SFAM ook aan FOD Financien door te geven. Vanuit Vanden Borre kan ik je hier niet verder mee helpen.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

S. D.

Naar: VANDEN BORRE

24/11/2023

Dus jullie trekken je handen hiervan af.. uit het feit dat er, na een klacht door de bank bij jullie, direct terugbetaald werd, kan al impliciet een schuldverklaring worden afgeleid.

S. D.

Naar: VANDEN BORRE

29/11/2023

BesteIk zou graag al het nodige hebben waaruit blijkt dat een verzekering werd aangegaan: o.a. handtekening en kopie identiteitskaart van mevrouw marleen verlinde.Zelfs al heeft zij een verzekering aangegaan, dat neemt nog niet weg dat door jullie verzekeraar ten onrechte bijna 5.000 euro in totaal van de rekening werd gehaald.Alvast dank om mij de nodige documenten toe te sturen op volgend email adres: stefanie_devroe@hotmail.com

VANDEN BORRE

Naar: S. D.

04/12/2023

Beste,Ik zal je deze documenten niet kunnen doorgeven. Er wordt altijd een exemplaar aan de betreffende klant gegeven op het moment dat dit contract wordt opgemaakt, en ik kan je geen duplicaat verschaffen. Als je een klacht hebt ingediend bij de politie, veronderstel ik dat de politie je ook heeft gea¯nformeerd dat Vanden Borre hier helemaal geen schuld aan heeft.Je hebt destijds wel degelijk een contract met SFAM afgesloten in een Vanden Borre-winkel. Om een contract af te sluiten, hebben we je handtekening, identiteitskaart en bankkaart nodig. Deze informatie kunnen wij zonder jouw toestemming niet verkrijgen. Dossiers/contracten van SFAM worden enkel door SFAM opgevolgd, en hier hebben wij geen enkel zicht op. Ik raad je aan om jouw probleem met SFAM ook aan FOD Financien door te geven. Vanuit Vanden Borre kan ik je hier niet verder mee helpen.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

S. D.

Naar: VANDEN BORRE

06/12/2023

Beste,Hoe kan ik dan aan een kopie geraken van wat we getekend hebben? ik heb geen kopie in mijn bezit en ik heb dit dringend nodig ! Als jullie effectief in het bezit zijn van die documenten voor het afsluiten van een verzekering (die trouwens getekend worden in een vandenborre winkel en NIET bij de verzekeraar!!!!!), dan kan u (en u alleen als consumentendienst) mij hiervan een kopie bezorgen. dus graag asap een kopie.De politie heeft duidelijk vermeld dat wij niet de enige gedupeerden zijn van zulke praktijken via de verzekering van Vanden Borre.

VANDEN BORRE

Naar: S. D.

12/12/2023

Beste,Ik hoop dat dit bericht je goed bereikt. Ik wil je laten weten dat we in het verleden met de firma SFAM/CELSIDE hebben samengewerkt, maar dit is al enkele jaren niet meer het geval. Hierdoor beschik ik niet over jouw contract en kan ik het je helaas niet bezorgen. SFAM zelf fungeert als dossierbeheerder voor jouw contract.Als je verdere vragen hebt of meer informatie nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met SFAM.Dank voor je begrip, en mocht er iets anders zijn waarbij ik je kan assisteren, laat het me gerust weten.Met vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform