Terug

Problemen met naamsaanpassing passagier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. K.

Naar: trip.com

03/10/2023

Beste, ik boekte een vliegtuigticket op roepnaam familielid ipv officiele naam op ID. Contacteerde herhaaldelijk MyTrip om een naamswijziging door te voeren, contacteerde vervolgens Brussels Airlines op hun vraag. Zonder succes. Laatste bericht van MyTrip: wijziging is niet mogelijk volgens policy Brussels Airlines. Bij inchecken vliegreis mocht familielid niet op het vliegtuig. Gevolg: bij balie Brussels Airlines 2 nieuwe vluchten moeten boeken voor een totaal van 400 EURO. Info door persoon aan balie: naam kan weldegelijk aangepast worden mits betaling van 25 EUR!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform