Terug

Problemen met mijn terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. O.

Naar: ZALANDO

05/12/2023

Ik had op 14 november een bestelling geplaatst bij zalando met mijn kredietkaart. Het volledige bedrag werd afgetrokken van mijn kredietrekening. Op 15 november heb ik 1 artikel van deze bestelling geannuleerd. Dit gaat om een bedrag van ongeveer 338 euro. Niet goedkoop dus. Het bedrag van de artikel die ik geannuleerd had ,heb ik nog niet ontvangen. Het is al 3 weken geleden. Ik heb contact opgenomen met mijn kredietmaatschapij , zij kunnen helaas niets aandoen aangezien het bedrag is afgetrokken van mijn kredietrekening en sturen me door naar zalando voor een terugbetaling. Zelfs na een bewijs van betaling beweren ze dat het bedrag niet bij hen zit maar ergens vastzit of gereserveerd is en dat mijn bank de reservering moet opheffen. Mijn bank zegt dat er geen sprake is van een reservatie of dergelijke. Het bedrag zit degelijk bij zalando maar ze willen me niet terugbetalen. Ongelooflijk dit, ik weet niet wat ik moet doen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform