Terug

Problemen met mijn retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. O.

Naar: Zara Belgium

15/05/2025

Op 30 april 2025 heb ik een 1e deel geretourneerd aan de automaat in de zara winkel in Gent Veldstraat samen met een medewerkster. Deze retour bevat 4 items. Diezelfde dag ,later, heb ik de andere 3 items geretourneerd in een afleverpunt. Ik zie via de trackingnummer dat deze afgeleverd is op 2 mei 2025. Het is al meer dan 14 dagen voorbij, en ik heb nog steeds geen terugbetaling! Ik heb hier al meerdere malen telefonisch contact opgenomen met de klantendienst , en zij hebben een dossier opgestart . Ik weet niet wat er fout is gelopen maar ik wil graag mijn geld terug ontvangen en deze afsluiten. Ik wens graag de juiste hulp. Bestelnummer is 54119152094 Al de artikelen uit deze bestelling zijn geretourneerd in 2 delen. 1e deel via de zara winkel in Gent. 2de deel via bpost afleverpunt . Ik heb een bewijs toegevoegd van het 2de deel van mijn retour dat ik verzonden had via de bpost afleverpunt. Van het 1e deel heb ik geen verzendbewijs omdat ik deze kn de winkel zelf heb geretourneerd, de status is ook nog steeds als 'aangevraagd'


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform