Beste Ik ben op 14/12/2021 naar een mediamarkt geweest te Brugge om een contract af te sluiten bij Luminus. De voorwaarde toen was 0.16 eurocent per kWh voor energie en een waardebon van 100 € de prijs van aardgas weet ik niet meer. De verkoper toen ene genaamd Gilles met seller id:304524 heeft mij toen beloofd om alles in orde te maken en dat mijn factuur en verhuis ging gepland staan op 13/01/2022. 6 dagen na 13/01 dus op 19/01 neem ik contact op met Luminus om te melden met dat ik nog steeds geen contract heb ontvangen. De klantendienst van Luminus, wat bijna onmogelijk is om binnen te geraken, meld met dat het contract nooit niet is door gegeven door de verkoper . Ze melden me dat ik contact moet opnemen met de verkoper en dat hij dat contract in orde moet brengen en helpen mij niet. Na 2 dagen bel ik terug naar Luminus om te zeggen dat de verkoper niet bereikbaar is en dat de dienst mijn contract in orde moet brengen. De dienst meld me dat zij daar niet bekwaam voor zijn en dat ik naar een andere dienst moet bellen, wat ik ook gedaan heb en na 3 uur wachten aan de telefoon kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Een vriendelijke mevrouw wou me helpen maar zei dat het contract nergens te bespeuren was. contract id: 002070838044. Ze kon het probleem wel oplossen door een nieuw contract op te stellen maar met nieuwe nieuwe voorwaarden en die waren: 0.36/ kWh en geen waardebon van 100€ bij de mediamarkt. Dat wil zeggen het dubbele van de prijs terwijl ik het contract wel heb ondertekend op 14/12/2021.ik heb dat vriendelijk geweigerd en een case laten opstellen bij Luminus en gevraagd of ze mij telefonisch kunnen opbellen. Waarop ze antwoordde dat het zeker 2-4 weken zal duren tegen ik contact zou krijgen met hun. ik heb haar ook gemeld dat ik hier niet mee gediend ben en dat de meterstanden zijn door gegeven op 1 december 2021 en dat nu al 2 maand zonder energieleverancier zit.Ze raadde me aan om een klacht in te dienen bij jullie en dat ik niet de enigste ben met klachten waarop ik antwoordde: Ik werk in de horeca en als ik 5 klachten per dag krijg gedurende 1 week dat mijn horecazaak failliet is! mvgBranco Bobrovnitchi