Terug

Problemen met melding van dossier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: bol.com

04/10/2023

Beste, ik bestel per jaar over de 1000 euro bij bol.com. Heb altijd achteraf kunnen betalen nu ben ik opeens geblokkeerd voor die optie. Na veel mailverkeer en telefonie krijg ik als antwoord u heb 4 accounts op u adres wat totaal niet kan want het zijn er 2. Ik vraag wie zijn de andere 2 en krijg als antwoord mogen we niet zeggen maar u bent geblokkeerd voor die optie. Ik deel mee dat ik nog nooit te laat heb betaald en dat ik niet vind als trouwe klant dat ik die stempel krijg, waarop ik ook zeg dan verplicht u mij om niet meer te bestellen want er is geen vertrouwen. Ik krijg als antwoord: dat moet u weten mevrouw niet mijn probleem nog een fijne avond. Dus maw het interesseert bol.com niet dat ze een klant van over de 1000 euro per jaar kwijt spelen. En kan ook iedereen zomaar een account maken op een adres?

Berichten (1)

bol.com

Naar: B. V.

05/10/2023

Goedemorgen Bianca,Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform