Sedert meer dan één maand is de Telenet-mailbox van mijn echtgenote niet meer toegankelijk. Nadat ik Telenet er (zonder gevolg helaas) op had gewezen dat het betreffende mailadres op MyTelenet niet meer zichtbaar was is het enkele weken later letterlijk volledig verdwenen. Er komt sedertdien (21/03/2024) geen enkele inkomende mail binnen, de verzenders krijgen blijkbaar per kerende een mail dat hun bericht mijn mailadres “niet heeft bereikt (…) Serverfout: 550 5.1.1 (…) recipient address rejected: User unknown”.Zij kan zelf geen mail verzenden en heeft geen toegang meer tot haar oude in- en uitmails en mailboxmappen. Alle pogingen tot inloggen worden geweigerd, eveneens met de melding dat het mailadres onbekend is. Dit geldt ook voor de andere telenet-toepassingen (Telenet TV e.d.m.)Verschillende bezoeken aan het Telenet winkelpunt en telefonische contacten met de klantendienst hebben enkel diverse dossiernummers (S-23565348 / S-24542163 / S-24781577) opgeleverd, telkens met een mailbericht: “Je openstaande vraag kwam goed aan bij de juiste collega’s. We doen er alles aan om je verder te helpen en bezorgen je zo snel mogelijk een antwoord. Alvast bedankt voor je geduld!” Sedert de 1e mail (29/02/2024) heb ik nog geen enkele andere reactie, zeker geen antwoord ontvangen betreffende het gestelde probleem. Bij mondelinge contacten “zit het dossier bij de IT-afdeling” die echter niet contacteerbaar is (enkel interne éénrichtingsberichten?!).Ik heb wel uit de uitleg van medewerkers begrepen dat zelf bellen voor de stand van zaken er steeds voor zorgt dat (1) het reeds eerder toegekende dossiernummer wordt ‘opgeheven‘ of ‘geneutraliseerd’, dat (2) er een nieuw dossier met een nieuw nummer wordt geopend en dat (3) dit nieuwe dossier aan het einde van de wachtrij wordt geplaatst. Dus niet zomaar van het kastje naar de muur maar in feite een opgestoken wijsvinger naar de klant …Het probleem wordt ondertussen wel erg groot: mijn echtgenote heeft geen enkele kijk op gemiste mails met bv. facturen, afspraken (bevestiging en opvolging van o.m. ziekenhuizen, artsen) en ze kan niet in haar oude mails naar mogelijk gemiste contacten of mailadressen kan gaan zoeken.Ik dring aan op zo spoedig mogelijke volledige herstelling (dus het opnieuw kunnen gebruiken van het mailadres en toegang tot mailbox), met voorbehoud voor schadevergoeding (bv gevolgen van gemiste facturen).