Terug

Problemen met leveringstermijn en communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: Elektro Lommelen

05/09/2023

Beste,Ik bestelde op 16/07 online vier apparaten (kookplaat, oven, microgolfoven en koelkast) bij jullie met de vraag voor levering ergens eind augustus. Sinds de bevestigingsmail van mijn bestelling en een mail dat jullie mijn betaling goed ontvangen hebben op 24/07 had ik niets meer vernomen van jullie tot ik zelf besloot jullie te mailen op 24/08. Dezelfde dag krijg ik nog antwoord van jullie dat 1 van de 4 apparaten (oven) elk moment kan binnen komen en 2 andere apparaten (kookplaat en koelkast) nog steeds niet voorradig zijn en jullie ook geen zicht hebben op wanneer wel. Bijgevolg worden mij totaal andere apparaten, van een ander merk voorgesteld, met uitzondering van de kookplaat. Op 24/08, dezelfde dag, bevestig ik een wijziging van de kookplaat en vraag ik achter de levertermijn van een ander alternatief voor de oven, microgolfoven en koelkast. Hierop krijg ik geen antwoord meer. Op 29/8 stuur ik jullie opnieuw een mail dat ik graag een medewerker wil spreken want ik geen antwoord meer heb mogen ontvangen omtrent mijn bestelling. Dezelfde dag krijg ik opnieuw antwoord dat mijn laatste mail in de spam box terecht was gekomen, waarschijnlijk door ‘te snel’ achter elkaar te mailen en ik nogmaals mag doorgeven wat ik juist wil wijzigen en het dan meteen in orde zou gebracht worden. Ik bevestig wederom de kookplaat, vraag of de oven ondertussen binnen is en vraag naar de mogelijkheid om een tweedelige levering uit te voeren en de apparaten die voorradig zijn reeds te leveren. Hierop krijg ik wederom geen antwoord.Op 1/09 stuur ik jullie opnieuw een mail met doorverwijzing naar de laatste mail die ik heb verstuurd waar ik tot op heden ook nog steeds geen antwoord op heb mogen ontvangen. Dit is echt 0 klantenservice. Jullie zijn enkel bereikbaar via mail en zouden normaal binnen de 48u hierop antwoorden maar niets is minder waar. Ik zou ASAP willen weten wanneer mijn apparaten geleverd zullen worden, daar mijn keuken 11 september wordt geplaatst. Mijn oorspronkelijke mail naar jullie is ondertussen van 12 dagen geleden en mijn bestelling is meer dan 7 weken geleden geplaatst. Dit lijkt me ruim voldoende tijd om jullie klanten op de hoogte te stellen omtrent hun bestelling. Bedankt.

Berichten (4)

Elektro Lommelen

Naar: L. C.

05/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Elektro Lommelen

Naar: L. C.

05/09/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 699838801.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 699838801.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 699838801.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

Elektro Lommelen

Naar: L. C.

07/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Elektro Lommelen

Naar: L. C.

07/09/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 700495679.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 700495679.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 700495679.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform