Beste,Ik bestelde op 16/07 online vier apparaten (kookplaat, oven, microgolfoven en koelkast) bij jullie met de vraag voor levering ergens eind augustus. Sinds de bevestigingsmail van mijn bestelling en een mail dat jullie mijn betaling goed ontvangen hebben op 24/07 had ik niets meer vernomen van jullie tot ik zelf besloot jullie te mailen op 24/08. Dezelfde dag krijg ik nog antwoord van jullie dat 1 van de 4 apparaten (oven) elk moment kan binnen komen en 2 andere apparaten (kookplaat en koelkast) nog steeds niet voorradig zijn en jullie ook geen zicht hebben op wanneer wel. Bijgevolg worden mij totaal andere apparaten, van een ander merk voorgesteld, met uitzondering van de kookplaat. Op 24/08, dezelfde dag, bevestig ik een wijziging van de kookplaat en vraag ik achter de levertermijn van een ander alternatief voor de oven, microgolfoven en koelkast. Hierop krijg ik geen antwoord meer. Op 29/8 stuur ik jullie opnieuw een mail dat ik graag een medewerker wil spreken want ik geen antwoord meer heb mogen ontvangen omtrent mijn bestelling. Dezelfde dag krijg ik opnieuw antwoord dat mijn laatste mail in de spam box terecht was gekomen, waarschijnlijk door ‘te snel’ achter elkaar te mailen en ik nogmaals mag doorgeven wat ik juist wil wijzigen en het dan meteen in orde zou gebracht worden. Ik bevestig wederom de kookplaat, vraag of de oven ondertussen binnen is en vraag naar de mogelijkheid om een tweedelige levering uit te voeren en de apparaten die voorradig zijn reeds te leveren. Hierop krijg ik wederom geen antwoord.Op 1/09 stuur ik jullie opnieuw een mail met doorverwijzing naar de laatste mail die ik heb verstuurd waar ik tot op heden ook nog steeds geen antwoord op heb mogen ontvangen. Dit is echt 0 klantenservice. Jullie zijn enkel bereikbaar via mail en zouden normaal binnen de 48u hierop antwoorden maar niets is minder waar. Ik zou ASAP willen weten wanneer mijn apparaten geleverd zullen worden, daar mijn keuken 11 september wordt geplaatst. Mijn oorspronkelijke mail naar jullie is ondertussen van 12 dagen geleden en mijn bestelling is meer dan 7 weken geleden geplaatst. Dit lijkt me ruim voldoende tijd om jullie klanten op de hoogte te stellen omtrent hun bestelling. Bedankt.