Beste,Ik bestelde op 8 maart zowel een wasmachine als een droogkast bij Mediamarkt, met hierbij 2 maal de installatie kost aangezien er nergens beschreven stond of dit per toestel was of per levering. Aangezien ik in de zorg werk, en we enkel een hele dag kunnen kiezen voor levering, nl van 7u tot 22u, had ik dit reeds 2 weken op voorhand aangeduid, namelijk op zaterdag 23 maart. Ik annuleer al mijn plannen om die hele dag thuis te zijn, maar de avond ervoor krijg ik per mail slechts de factuur van 1 toestel ipv 2, na 3 pogingen om te bellen, en veel tijd kwijt omdat de verbinding telkens verbrak, kon men mij enkel zeggen dat de droogkast intern geblokkeerd was, geen reden, ze wisten ook niet wanneer deze wel geleverd zou worden. Niets van communicatie hierrond, terwijl ik de dagen ervoor mijn eigen toestellen weg deed, had ik dit geweten had ik deze gehouden.. Men beloofde dat de product manager contact zou opnemen met mij om te zien wat er mis liep en hoe dit op te lossen. Nooit een mail ontvangen... Vervolgens kreeg ik een mail, dat ik naar eigen zeggen mijn levering annuleerde, dit betrof de installatie van mij droogkast, opnieuw niets van informatie, terwijl ik op een 3e verdiep woon en alleen woon en niemand me kon zeggen wie dit annuleerde en of de koerier dit wel zou willen doen..Woensdag nacht ontvang ik pas een mail, dat mijn droogkast de volgende dag zou geleverd worden, opnieuw zonder communicatie.. Omdat ik binnen enkele dagen op verlof vertrek en mijn toestellen dringend nodig had heb ik dus verlof moeten nemen, om de toestellen te kunnen ontvangen. Ik kreeg ook een mail dat ik anders kosten diende te betalen indien ik niet aanwezig zou zijn bij de levering. Aangezien ik in de zorg werk heeft dit veel problemen met zich meegebracht en heb ik dus onnodig verlof moeten nemen! Ik belde opnieuw met de klantendienst en daar konden ze me opnieuw niet helpen, door de annulatie van de installatie wisten ze niet zeker of deze wel op het verdiep zou komen, en diende ik deze opnieuw!!! te annuleren, met kans op extra kosten dus. Uiteindelijk is de leverancier veel later toegekomen dan gepland, waardoor ik en verlof nam en mijn verjaardags drink moest uitstellen aangezien ik die dag jarig was. Ik liet bij het laatste telefoontje een schadeclaim opstellen, waar opnieuw beweerd werd dat ik hiervan een kopij zou krijgen en een antwoord zou ontvangen.. opnieuw niet het geval! Het enige wat ik krijg is een terug betaling van de installatie kosten, de ene mail zeggen ze dat dit terug betaald is, de andere via een cadeaukaart, opnieuw zonder uitleg! En dit voor een bedrag voor 9,99 euro, wat totaal niet in verhouding staat voor alle problemen die ik door hun heb gehad door het ontbreken aan enige communicatie!! Dus graag een compensatie die in verhouding staat voor alle ellende die jullie veroorzaakten (bewijsmateriaal kan ik bezorgen) NL enkele uren tel gesprekken, een een verlof dag opgeofferd, zelf kiezen voor de klant wnr toestel geleverd wordt terwijl dit al lang vast stond, geen communicatie, was bij familie moeten doen om tijdig kledij te hebben voor op reis, verjaardagsplannen geannuleerd owv levering die niet gepland was, annulatie levering zonder dat ik iets deed enz enz..