Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/02/2024

Beste , ik bestelde via een duitse dartshop een pakket dit zou geleverd worden door GLS Belgium. Nu krijg ik woensdag 14/02/2024 een mail waarin staat dat het pakket is afgeleverd op mijn adres om 15 uur. Ik heb niemand gezien of gehoord. Ook zat er geen kaartje of briefje in de brievenbus dat ze zijn langs geweest. Hierdoor ondernam ik actie door een mail te sturen naar GLS op deze mail kreeg ik antwoord dat het pakket zou geleverd zijn in mijn brievenbus. Nu dit is NIET het geval , waardoor ik vrees dat mijn pakket spoorloos is verdwenen.. Heb ondertussen ook de dartshop op de hoogte gebracht dat mijn pakket verloren is gegaan.. Maar toch zou ik graag een klacht neerleggen wegens het verlies van mijn pakket en de service van GLS want die trekt op niets. Tot op heden nog geen pakket gevonden op mijn adres of in brievenbus. Service van GLS 0,0. En er zijn nog veel mensen die problemen hebben met GLS.

Berichten (6)

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. C.

16/02/2024

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Aangezien U al de informatie heeft ontvangen dat het pakket in uw brievenbus is afgeleverd en dat U deze niet heeft gevonden, kan ik U alleen maar uitnodigen om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.Zij zullen U dus ook een vervangende zending of een tegoed sturen.Er is ook een interne klacht ingediend bij onze chauffeur om hem te laten weten dat deze manier van doen niet acceptabel is.MvgChristine

C. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/02/2024

Ik heb al contact opgenomen met het bedrijf.. Ik wacht nu af wat zij mij kunnen bieden of hoe zij mij kunnen helpen.. Ik hoop dat jullie beseffen dat dit gedrag van jullie chauffeur(s) niet kan.. Heb ook al van mensen gehoord dat ze pakketten gewoon over de poort gooien. Niet echt een manier waarop men met pakketten omgaat.. Hopelijk raakt dit snel opgelost. Mvg

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. C.

16/02/2024

BesteWij zijn het met U eens, deze manier van werken is niet acceptabel.Wanneer uw afzender een compensatiedossier zal indienen, zal dit ook onder de verantwoordelijkheid van de chauffeur vallen.Als uw afzender een bevestiging van het ontbrekende item van U nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij zullen U het benodigde document bezorgen.Nogmaals onze excuses voor de ongemakMvgChristine

C. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

04/03/2024

Beste , ik heb ondertussen papieren ingevuld van het bedrijf waar ik men pakket had gekocht .. Ik denk dat zij nu met jullie contact zullen opnemen.. Ik heb gevraagd aan hun om mijn geld terug te krijgen.. Ik weet niet of zij al contact hebben opgenomen met jullie? Mvg,Christopher

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. C.

05/03/2024

Geachte heer Carels,We hebben inderdaad een GLS Duitsland-verzoek ontvangen in naam van uw verzender.We hebben ze dezelfde informatie gegeven als ik U heb gegeven, dus zullen ze een dossier openen om de vergoeding te verhalen en U terug betalen zoals U het wenstMvgChristine

C. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/03/2024

Ok ! Zodra het geld op mijn rekening zou staan en alles in orde is sluit ik deze klacht af! Bedankt voor de info!Mvg,Christopher


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform