Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

12/01/2024

Tot 2x toe was ik thuis, alsook had ik aangegeven als dit niet het geval was dat ze het pakket op een veilige plaats moesten zetten. Dit is niet gebeurd het pakket is dus niet afgeleverd en terug meegenomen naar het depot. Ik had dit dringend nodig!Ik kan GLS daarnaast ook niet telefonisch contacteren

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: D. M.

12/01/2024

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een imperatieve en dringende levering te vragenMvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: D. M.

12/01/2024

BesteIk kreeg juist bevestiging dat uw zending zal op mandag imperatief geleverd wordenMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform