Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

14/12/2023

Beste, ik bestelde 2 pakketje online dat door GLS moest geleverd worden. Ieder kwam op een andere dag. Voor het eerste pakketje kreeg ik dinsdag een mail dat ik niet thuis was en het dan maar moest gaan halen op het afhaalpunt. Ik en andere familieleden waren de hele dag thuis en geen enkel bezorger is gepasseerd. Ook staat in de mail dat ze zogezegd bij de buren hebben proberen leveren maar zij niet open deden. Deze waren ook thuis en hebben ook niets gehoord de hele dag. Ik heb contact opgenomen met GLS om dit te melden zodat het niet nog eens gebeurt. Maar blijkbaar heeft dit niet geholpen want vandaag (2 dagen later) krijg ik exact dezelfde mail. We zijn terug met meerdere personen thuis dus het is helemaal niet mogelijk dat er is aangebeld. Nu mag ik weer naar het afhaalpunt gaan om het pakket te gaan halen. Dit kan helemaal niet.

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. V.

15/12/2023

Beste Mevr Van Den BoschOnze oprechte excuses voor het ongemak.Er is een interne klacht ingediend bij onze chauffeur om hem te laten weten dat deze manier van doen niet acceptabel is.Onze procedures zijn duidelijk en de instructies van onze klanten moeten uiteraard strikt opgevolgd worden.Nogmaals onze excusesMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform