Beste,ik bestelde een paar loopschoenen Adidas Boston 12 shoes, artnr HP9705, welke zouden afgeleverd worden op 28/09/2023 ( Bestelnr ABE04248048 ). Aangezien ik werken was en ze dus niet in ontvangst kon nemen, worden ze normaal gezien bij DBH An in Meerhout afgeleverd ( zoals in al de vorige keren bij afwezigheid ), wat ook bij de bestelling wordt vermeld. In de loop van de namiddag krijg ik een mailtje dat alles succesvol afgeleverd is. Bij thuiskomst tref ik echter een lege,opengemaakte adidas-doos aan mijn voordeur aan.Na telefonisch contact met de adidas klantenservice en koerier DPD wordt er een ticket aangemaakt 63593788 voor verdere afhandeling van de klacht.Na een 'zorgvuldige beoordeling' is besloten dat de restitutie van 160.00 euro niet wordt uitgevoerd, omdat de koerier de bestelling succesvol heeft afgeleverd...Nu weet ik niet of een lege, opengemaakte kartonnen doos, aan de voordeur, een succesvolle levering betreft (terwijl ze bij afwezigheid bij DBH An moet afgeleverd worden ), maar eerlijk gezegd, ik denk het niet...Een kartonnen doos, gevuld met lucht is geen 160.00 euro waard...