Terug

Problemen met levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Poltronesofa Belgium

15/09/2023

Beste, ik bestelde op 1/7/23 bij Poltronésofa te Geel twee zetels, nl 3 zit met electrische relax mechanismes en een fauteuil ( toonzaalmodel). De verkoper heeft ons meegedeeld dat de leveringstermijn ongeveer 11 weken was en dat de transport firma ons ging contacteren voor afspraak. Reeds werden we twee maal verwittigd dat de levering ging gebeuren, en werden we 10 minuten voor de afspraak per mail en SMS verwittigd van annulatie van afspraak door deze transporteur. Na contact met Poltronesofa Geel werd ons meegedeeld dat ze geen oplossing konden aanbieden wegens dat het een probleem is van hun transportfirma is. De verkoper meldde ons ook dat er veel klachten binnen komen van andere gedupeerde klanten. We hebben reeds een voorschot betaald van 900€ op 1 juli. Graag dringend een oplossing of terugstorten van voorschot.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform