Terug

problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. L.

Naar: bol.com

25/08/2023

Beste op 18/08/23 all in marterverjager pakket besteld ,artikel ging op 22/08 geleverd worden ,op 19/08 is bezorger langs geweest ,wij waren toen niet thuis ,bezorger heeft kaartje in bus gestoken dat pakket klaar ligt bij postnl center in Opwijk ,hierover via mail ook bevestiging gekregen .Op maandag geprobeerd naar postpunt te rijden ,door werken niet bereikbaar met auto dan maar met de fiets ,eigenaar krantenwinkel /postpunt beweert niets te ontvangen hebben op mijn naam .Verschillende berichten gestuurd via chatbox en mail waarbij steeds de boot wordt afgehouden (u moet geduld hebben het wordt onderzocht....) Ondertussen zijn we een week verder en ben ik mijn centen wel kwijt maar is er nog steeds geen oplossing. Het artikel is een elektronisch apparaat dat marters weghoudt van je auto.Er zijn in de omgeving wagens beschadigt door dit dier met als gevolg zeer hoge herstellingskosten.Ik begrijp niet wat er zo moeilijk is om na te kijken wat er met een pakket gebeurd is en voel mij als klant in de steek gelaten .De Leeuw Peter

Berichten (2)

bol.com

Naar: H. L.

28/08/2023

Goedemiddag Hilde,Bedankt voor je bericht. Op zaterdag 26 augustus heb je contact gehad met onze klantenservice en is er een terugbetaling gestart.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

bol.com

Naar: H. L.

28/08/2023

Goedemiddag Hilde,Bedankt voor je bericht. Op zaterdag 26 augustus heb je contact gehad met onze klantenservice en is er een terugbetaling gestart.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform